דף הבית » כמה זמן מקבלים » ביטוח לאומי: כמה זמן אתה מקבל אבטלה?

ביטוח לאומי: כמה זמן אתה מקבל אבטלה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

ביטוח לאומי: כמה זמן אתה מקבל אבטלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית פדרלית המספקת סיוע כספי לאנשים שפרשו לפנסיה, הפכו לנכים או איבדו את עבודתם. התוכנית ממומנת על ידי מיסים שמשלמים מעסיקים ועובדים. הוא נועד לספק רשת ביטחון לאלה שאינם מסוגלים לעבוד עקב גיל, מוגבלות או אובדן עבודה.

כמה זמן מקבלים דמי אבטלה?

דמי אבטלה זמינים עד 26 שבועות ברוב המדינות. גובה ההטבות שתקבל יהיה תלוי בהכנסה שלך ובמשך הזמן שהיית מועסק. ככלל, ככל שהיית מועסק זמן רב יותר, כך תקבל יותר הטבות. במקרים מסוימים, ייתכן שתהיה זכאי לקצבאות מורחבות אם מיצית את דמי האבטלה הרגילים שלך. הטבות מורחבות זמינות לעד 13 שבועות נוספים ברוב המדינות.

כיצד להגיש בקשה לקבלת דמי אבטלה

כדי להגיש בקשה לדמי אבטלה, עליך לפנות תחילה למשרד האבטלה במדינה שלך. תצטרך לספק מידע על היסטוריית התעסוקה שלך, כולל התאריכים שבהם עבדת וסכום הכסף שהרווחת. כמו כן, יהיה עליך לספק הוכחה לזהותך, כגון רישיון נהיגה או כרטיס ביטוח לאומי. לאחר אישור בקשתך, תקבל הודעה על קביעה שתכלול מידע על זכאותך וגובה ההטבות שתקבל.

כיצד לקבל את ההטבות שלך

לאחר שאושרו לך דמי אבטלה, יהיה עליך להגדיר אמצעי תשלום. רוב המדינות מציעות הפקדה ישירה, המאפשרת לך להפקיד את ההטבות ישירות לחשבון הבנק שלך. ניתן גם לבחור לקבל צ'ק נייר בדואר.

מה לעשות אם ההטבות שלך נדחות

אם בקשתך לדמי אבטלה נדחתה, תוכל לערער על ההחלטה. תצטרך ליצור קשר עם משרד האבטלה במדינה שלך ולספק מידע נוסף או תיעוד לתמיכה בתביעתך. ייתכן שתוכל גם לבקש דיון עם שופט משפט מינהלי.

סיכום

ביטוח לאומי מעניק סיוע כספי לאנשים שפרשו לגמלאות, הפכו לנכים או איבדו את עבודתם. דמי אבטלה זמינים עד 26 שבועות ברוב המדינות, והטבות מורחבות זמינות עד 13 שבועות נוספים במקרים מסוימים. כדי להגיש בקשה לדמי אבטלה, עליך לפנות למשרד האבטלה של המדינה ולספק מידע על היסטוריית התעסוקה שלך. לאחר אישור בקשתך, תקבל הודעה על קביעה שתכלול מידע על זכאותך וגובה ההטבות שתקבל. אתה יכול לבחור לקבל את ההטבות שלך באמצעות הפקדה ישירה או המחאה על נייר. אם בקשתך לדמי אבטלה נדחתה, תוכל לערער על ההחלטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן