דף הבית » כמה זמן מישראל » כמה זמן לוקח להגיע מישראל לתאילנד?

כמה זמן לוקח להגיע מישראל לתאילנד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח להגיע מישראל לתאילנד?

כמה זמן לוקח להגיע מישראל לתאילנד?

נסיעה מישראל לתאילנד היא נסיעה ארוכה, אך ניתן לעשות אותה בפרק זמן קצר יחסית. בהתאם לאמצעי התחבורה שתבחרו, הנסיעה יכולה להימשך בין כמה שעות לכמה ימים. במאמר זה, נבחן את הדרכים השונות להגיע מישראל לתאילנד, וכמה זמן אורכת כל אפשרות.

זמני טיסה מישראל לתאילנד

הדרך המהירה ביותר להגיע מישראל לתאילנד היא דרך האוויר. ישנן טיסות ישירות מתל אביב לבנגקוק, אשר אורכות כ-11 שעות. ישנן גם טיסות מתל אביב לפוקט, שנמשכות כ-12 שעות. אם אתם טסים מערים אחרות בישראל, כמו ירושלים או חיפה, תצטרכו לקחת בחשבון את הזמן שלוקח להגיע לשדה התעופה.

מרחק מישראל לתאילנד

המרחק מישראל לתאילנד הוא כ-6,000 מיילים (9,656 קילומטרים). זה שווה ערך לטיסה מניו יורק ללוס אנג'לס, או מלונדון לסידני.

אמצעי תחבורה אחרים

אם אתם לא רוצים לטוס, יש עוד דרכים להגיע מישראל לתאילנד. אתה יכול לקחת רכבת מתל אביב לאיסטנבול, ואז לקחת מעבורת מאיסטנבול לבנגקוק. זה ייקח כארבעה ימים, ויכלול חציית מספר גבולות. אתה יכול גם לקחת אוטובוס מתל אביב לאיסטנבול, ואז לקחת מעבורת מאיסטנבול לבנגקוק. זה ייקח בערך חמישה ימים. אפשרות נוספת היא לקחת שייט מישראל לתאילנד. זה ייקח כשבועיים, ויכלול עצירה במספר נמלים לאורך הדרך.

עלות נסיעה מישראל לתאילנד

עלות הנסיעה מישראל לתאילנד תהיה תלויה באמצעי התחבורה שתבחרו. טיסות מתל אביב לבנגקוק או פוקט מתחילות בסביבות $400, בעוד שכרטיסי רכבת ואוטובוס מתל אביב לאיסטנבול מתחילים בסביבות $200. הפלגות מישראל לתאילנד מתחילות בסביבות 1,000 דולר.

אשרות לתאילנד

אם אתם נוסעים מישראל לתאילנד, תצטרכו להוציא ויזה. אשרות תייר לתאילנד תקפות עד 30 יום, וניתן לקבלן משגרירות תאילנד בתל אביב. תצטרך לספק הוכחה להמשך נסיעה ודרכון בתוקף.

סיכום

נסיעה מישראל לתאילנד היא נסיעה ארוכה, אך ניתן לעשות אותה בפרק זמן קצר יחסית. הדרך המהירה ביותר להגיע מישראל לתאילנד היא בטיסה, כאשר טיסות ישירות אורכות כ-11 שעות. אם אתה לא רוצה לטוס, אתה יכול לקחת רכבת או אוטובוס מתל אביב לאיסטנבול, ואז לקחת מעבורת מאיסטנבול לבנגקוק. אתה יכול גם לקחת שייט מישראל לתאילנד, שיימשך כשבועיים. עלות הנסיעה מישראל לתאילנד תהיה תלויה באמצעי התחבורה שתבחרו. אם אתם נוסעים מישראל לתאילנד, תצטרכו להוציא ויזה משגרירות תאילנד בתל אביב. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן