דף הבית » כמה זמן מישראל » כמה זמן טיסה מישראל לגאורגיה?

כמה זמן טיסה מישראל לגאורגיה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן טיסה מישראל לגאורגיה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו זמן הטיסה מישראל לגאורגיה?

הנסיעה מישראל לג'ורג'יה היא טיסה קצרה יחסית, כאשר זמן הטיסה הממוצע נע סביב 4 שעות ו-30 דקות. בהתאם למסלול שנלקח, זמן הטיסה יכול להיות קצר עד 4 שעות ו-15 דקות, או עד 5 שעות ו-15 דקות. המסלול הפופולרי ביותר לטיסות מישראל לגאורגיה הוא מנמל התעופה בן גוריון תל אביב לשדה התעופה הבינלאומי של טביליסי. קו זה מוגש על ידי מספר חברות תעופה, ביניהן ג'ורג'יאן איירווייס, אל על וישראייר.

מהו המסלול הטוב ביותר לקחת מישראל לגרוזיה?

המסלול הטוב ביותר לקחת מישראל לג'ורג'יה תלוי בתקציב ובהעדפות הנסיעה שלכם. המסלול הישיר ביותר הוא מנתב"ג תל אביב לנמל התעופה הבינלאומי טביליסי, אליו משרתות מספר חברות תעופה. מסלול זה הוא הפופולרי ביותר, ובדרך כלל המשתלם ביותר. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לטוס מנמל התעופה בן גוריון תל אביב לשדה התעופה הבינלאומי כותאיסי. מסלול זה מוגש על ידי Wizz Air, ומציע נופים מדהימים של הרי הקווקז.

אילו חברות תעופה טסות מישראל לג'ורג'יה?

חברות התעופה הפופולריות ביותר לטיסות מישראל לג'ורג'יה הן Georgian Airways, אל על וישראייר. Georgian Airways מציעה את הטיסות התכופות ביותר, עם עד ארבע טיסות ביום. אל על וישראייר מציעות פחות טיסות, אך לרוב הן משתלמות יותר.

מהי הדרך הזולה ביותר לטוס מישראל לגרוזיה?

הדרך הזולה ביותר לטוס מישראל לג'ורג'יה היא להזמין טיסה ב-Wizz Air. וויז אייר מציעה טיסות מנמל התעופה תל אביב בן גוריון לשדה התעופה הבינלאומי כותאיסי, וטיסות אלו לרוב הן המשתלמות ביותר.

מהו הזמן הטוב ביותר לטוס מישראל לגאורגיה?

הזמן הטוב ביותר לטוס מישראל לג'ורג'יה הוא בחודשי הקיץ, מיוני עד אוגוסט. בתקופה זו מזג האוויר חם ושטוף שמש ובדרך כלל המחירים לטיסות נמוכים יותר. אם אתם מחפשים את הטיסות הזולות ביותר, כדאי להזמין כרטיסים לפחות חודשיים מראש. זה ייתן לך את הסיכוי הטוב ביותר למצוא את התעריפים הנמוכים ביותר. לסיכום, טיסה מישראל לגאורגיה היא טיסה קצרה יחסית, כאשר זמן הטיסה הממוצע נע סביב 4 שעות ו-30 דקות. המסלול הפופולרי ביותר הוא מנתב"ג תל אביב לשדה התעופה הבינלאומי טביליסי, וחברות התעופה הפופולריות ביותר הן Georgian Airways, אל על וישראייר. הזמן הטוב ביותר לטוס הוא בחודשי הקיץ, מיוני עד אוגוסט, והדרך הזולה ביותר לטוס היא עם Wizz Air. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן