דף הבית » כמה זמן מחזיק » פיסול אף: כמה זמן זה נמשך?

פיסול אף: כמה זמן זה נמשך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

פיסול אף: כמה זמן זה נמשך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו פיסול אף?

פיסול אף, הידוע גם בשם ניתוח אף, הוא הליך כירורגי המשמש לעיצוב מחדש של האף. ניתן להשתמש בו כדי להקטין את גודל האף, לשנות את צורת הקצה או הגשר, להצר את הנחיריים או לשנות את הזווית בין האף לשפה העליונה. זה יכול לשמש גם לתיקון מומים מולדים או פציעות, או לשיפור הנשימה.

כמה זמן נמשך פיסול אף?

התוצאות של פיסול אף הן בדרך כלל קבועות, אם כי ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו לעבור הליך טאצ'-אפ לאחר מספר שנים. התוצאות של פיסול אף יכולות להימשך שנים רבות, בהתאם לגיל, סוג העור ואורח החיים של האדם.

גורמים המשפיעים על משך זמן פיסול האף

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על משך זמן פיסול האף. אלו כוללים:

  • גיל: אנשים צעירים נוטים לקבל תוצאות ממושכות יותר מאשר אנשים מבוגרים.
  • סוג עור: אנשים עם עור עבה יותר נוטים לקבל תוצאות ממושכות יותר מאלה עם עור דק יותר.
  • אורח חיים: אנשים שמעשנים, שותים אלכוהול או נחשפים לשמש לפרקי זמן ארוכים עשויים לקבל תוצאות קצרות יותר.
  • גנטיקה: אנשים מסוימים עשויים להיות בעלי נטייה לתוצאות קצרות יותר.

למה לצפות לאחר פיסול אף

לאחר פיסול אף, זה נורמלי לחוות קצת נפיחות וחבורות. זה אמור להתפוגג תוך מספר ימים. זה גם נורמלי לחוות קצת חוסר תחושה באזור. גם זה אמור להתפוגג תוך מספר ימים.

טיפים לתוצאות ארוכות טווח

כדי להבטיח שתוצאות פיסול האף יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר, חשוב לעקוב אחר ההנחיות שלאחר הניתוח שניתן על ידי המנתח. זה כולל הימנעות מפעילויות מאומצות, הימנעות מאור שמש ישיר והימנעות מעישון ושתיית אלכוהול. כמו כן, חשוב להשתמש בקרם הגנה בחוץ ולשמור על האזור נקי ויבש.

סיכום

פיסול אף הוא דרך בטוחה ויעילה לעצב מחדש את האף. התוצאות של פיסול אף הן בדרך כלל קבועות, אם כי ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו לעבור הליך טאצ'-אפ לאחר מספר שנים. התוצאות של פיסול אף יכולות להימשך שנים רבות, בהתאם לגיל, סוג העור ואורח החיים של האדם. כדי להבטיח שתוצאות פיסול האף יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר, חשוב להקפיד על ההנחיות שלאחר הניתוח שניתן על ידי המנתח ולטפל באזור. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על פיסול אף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן