דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן IPL נמשך?

כמה זמן IPL נמשך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן IPL נמשך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה IPL?

אור פועם אינטנסיבי (IPL) הוא סוג של טיפול באור המשמש לטיפול במגוון מחלות עור. זהו הליך לא פולשני המשתמש באור בעוצמה גבוהה כדי למקד ולהרוס תאי עור פגומים. IPL משמש בדרך כלל לטיפול בכתמי גיל, נזקי שמש ושינויי צבע אחרים בעור. זה יכול לשמש גם כדי להפחית את המראה של קמטים, צלקות אקנה וסימני הזדקנות אחרים.

כמה זמן IPL נמשך?

משך טיפול IPL תלוי בגודל האזור המטופל ובחומרת המצב. בדרך כלל, מפגש IPL בודד יכול להימשך בין 15 דקות לשעה. רוב האנשים דורשים מספר פגישות כדי להשיג את התוצאות הרצויות. מספר הפגישות הדרושות עשוי להשתנות מאדם לאדם, אך בדרך כלל נע בין שלושה לשש.

למה לצפות במהלך טיפול IPL

לפני תחילת הטיפול ינוקה האזור המיועד לטיפול ויימרח ג'ל מקרר. זה עוזר להגן על העור מפני החום שנוצר על ידי מכשיר ה-IPL. במהלך הטיפול, מכשיר ה-IPL יועבר על פני האזור בתנועה גורפת. ייתכן שתרגיש תחושת צריבה קלה כאשר האור מופעל, אך זה לא אמור להיות כואב.

תופעות לוואי של IPL

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של IPL הן אדמומיות, נפיחות ואי נוחות קלה. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל תוך מספר שעות. במקרים נדירים עלולים להופיע שלפוחיות, גלדים והיפרפיגמנטציה. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא שלך.

התאוששות לאחר IPL

מיד לאחר הטיפול, אתה עלול לחוות מעט אדמומיות ונפיחות. זה אמור להיפתר תוך מספר שעות. כמו כן, יש להימנע מחשיפה ישירה לשמש לפחות 48 שעות לאחר הטיפול. כמו כן, חשוב ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה כאשר יוצאים לחוץ.

תוצאות של IPL

התוצאות של IPL יכולות להשתנות מאדם לאדם. ככלל, אתה אמור להתחיל לראות תוצאות תוך מספר שבועות מהטיפול. ייתכן שיחלפו מספר חודשים עד שהתוצאות המלאות יהיו גלויות.

סיכום

IPL הוא טיפול בטוח ויעיל למגוון מצבי עור. זהו הליך לא פולשני שניתן להשלים בפגישה אחת. משך הטיפול תלוי בגודל האזור המטופל ובחומרת המצב. רוב האנשים דורשים מספר פגישות כדי להשיג את התוצאות הרצויות. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של IPL הן אדמומיות, נפיחות ואי נוחות קלה. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל תוך מספר שעות. התוצאות של IPL יכולות להשתנות מאדם לאדם, אך בדרך כלל, אתה צריך להתחיל לראות תוצאות תוך מספר שבועות מהטיפול. למידע נוסף, צפה בסרטון זה על IPL.

  • IPL הוא סוג של טיפול באור המשמש לטיפול במגוון מחלות עור.
  • מפגש IPL בודד יכול להימשך בין 15 דקות לשעה.
  • רוב האנשים דורשים מספר פגישות כדי להשיג את התוצאות הרצויות.
  • תופעות הלוואי השכיחות ביותר של IPL הן אדמומיות, נפיחות ואי נוחות קלה.
  • התוצאות של IPL יכולות להשתנות מאדם לאדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן