דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשכת החלקת קראטין?

כמה זמן נמשכת החלקת קראטין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשכת החלקת קראטין?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי החלקת קרטין?

החלקת קראטין היא טיפול שיער שנועד לתת לך שיער חלק ומשיי. הטיפול פועל על ידי החדרת שיערך בתמיסה מיוחדת על בסיס קרטין. פתרון זה עוזר להשלים את הרווחים בציפורן השיער שלך, מה שיכול לעזור להפחית קרזול ולהעניק לך מראה חלק יותר וניתן לניהול. ההשפעות של החלקת קראטין יכולות להימשך מספר חודשים, תלוי במידת הטיפוח של השיער.

כמה זמן נמשכת החלקת קראטין?

ההשפעות של החלקת קראטין יכולות להימשך עד שישה חודשים, תלוי במידת הטיפוח של השיער שלך. כדי לשמור על התוצאות שלך, עליך להימנע מלשטוף את השיער לעתים קרובות מדי, מכיוון שהדבר עלול להסיר את הקרטין משיערך. כדאי גם להשתמש בשמפו ומרכך ללא סולפט, מכיוון שסולפטים יכולים גם להרחיק את הקרטין. בנוסף, כדאי להימנע משימוש בכלים לעיצוב חום, שכן זה יכול גם לגרום לפירוק הקרטין.

כיצד לשמור על התוצאות שלך

כדי לשמור על ההשפעות של החלקת קראטין, עליך להשתמש בשמפו ומרכך ללא סולפט, מכיוון שסולפטים יכולים להסיר את הקרטין משיערך. בנוסף, כדאי להימנע משימוש בכלים לעיצוב חום, שכן זה יכול גם לגרום לפירוק הקרטין. אתה צריך גם להשתמש בטיפול מיזוג עמוק פעם בשבוע כדי לעזור לשמור על לחות והזנה של השיער שלך. לבסוף, עליך להשתמש במרכך להשאיר את שיערך כדי לסייע בהגנה על השיער שלך מפני פגעי מזג האוויר וכדי לשמור על מראה השיער שלך חלק ומשיי.

ממה להימנע לאחר החלקת קראטין

לאחר קבלת טיפול החלקת קרטין, כדאי להימנע מלשטוף את השיער לעתים קרובות מדי, מכיוון שהדבר עלול להסיר את הקרטין משיערך. בנוסף, כדאי להימנע משימוש בכלים לעיצוב חום, שכן זה יכול גם לגרום לפירוק הקרטין. כדאי גם להימנע משימוש במוצרים המכילים סולפטים, שכן אלה יכולים להסיר את הקרטין משיערך. לבסוף, כדאי להימנע משימוש במוצרים המכילים אלכוהול, שכן הדבר עלול לייבש את שיערך ולגרום לפירוק הקרטין.

טיפים לשמירה על תוצאות החלקת הקרטין שלך

כדי לשמור על תוצאות החלקת הקרטין שלך, עליך להשתמש בשמפו ומרכך ללא סולפט, מכיוון שסולפטים יכולים להסיר את הקרטין משיערך. בנוסף, כדאי להימנע משימוש בכלים לעיצוב חום, שכן זה יכול גם לגרום לפירוק הקרטין. אתה צריך גם להשתמש בטיפול מיזוג עמוק פעם בשבוע כדי לעזור לשמור על לחות והזנה של השיער שלך. לבסוף, כדאי להשתמש במרכך להשאיר את השיער כדי לעזור להגן על השיער שלך מפני פגעי מזג האוויר וכדי לשמור על מראה השיער שלך חלק ומשיי. החלקת קראטין היא דרך מצוינת לקבל שיער חלק ומשיי שנמשך מספר חודשים. כדי להפיק את המקסימום מטיפול החלקת הקרטין, חשוב לדאוג לשיער ולהימנע משימוש במוצרים שיכולים להסיר את הקרטין. עם טיפול ותחזוקה נאותים, תוכלו ליהנות מהשפעות החלקת הקרטין עד שישה חודשים. למידע נוסף על החלקת קרטין, עיין בסרטון זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן