דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך שתל?

כמה זמן נמשך שתל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך שתל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו השתלת שיניים?

שתל דנטלי הוא שורש שן תותב המושתל בניתוח לתוך עצם הלסת. הוא עשוי מטיטניום, חומר תואם ביו המתקבל על ידי הגוף ולא גורם לתגובות שליליות כלשהן. לאחר מכן, השתל מכוסה בכתר שיניים, גשר או תותבת כדי להחליף את השן או השיניים החסרות.

כמה זמן נמשכת השתלת שיניים?

אורך החיים של השתלת שיניים תלוי במגוון גורמים, לרבות איכות השתל, מיומנות רופא השיניים והרגלי היגיינת הפה של המטופל. בממוצע, השתלת שיניים יכולה להימשך בין 10 ל-15 שנים, ובמקרים מסוימים אף יותר.

גורמים המשפיעים על אורך חיים של השתל

איכות השתל היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעה כמה זמן הוא יחזיק מעמד. שתלים איכותיים עשויים מטיטניום ומיועדים להחזיק מעמד שנים רבות. שתלים באיכות נמוכה עשויים להיות לא עמידים באותה מידה וייתכן שיהיה צורך להחליף אותם מוקדם יותר. המיומנות של רופא השיניים חשובה גם היא. סביר יותר שרופא שיניים מנוסה בהנחת שתלים ימקם את השתל בצורה נכונה ויבטיח שהוא מאובטח. לבסוף, הרגלי היגיינת הפה של המטופל יכולים להשפיע על אורך חיי השתל. על המטופלים לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע ולבקר אצל רופא השיניים לבדיקות סדירות כדי לוודא שהשתל במצב תקין.

כיצד להבטיח שהשתל שלך יחזיק מעמד

כדי להבטיח שהשתל שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר, חשוב לתרגל הרגלי היגיינת פה טובים. זה כולל צחצוח ושימוש בחוט דנטלי פעמיים ביום וביקור אצל רופא השיניים לבדיקות סדירות. חשוב גם להימנע מהרגלים שעלולים לפגוע בשתל, כגון לעיסה של חפצים קשים או שימוש בשיניים ככלי עבודה. אם אתה חורק שיניים, עליך ללבוש שומר לילה כדי להגן על השתל שלך. לבסוף, חשוב לעקוב אחר הוראות רופא השיניים שלך לטיפול בשתל שלך. זה עשוי לכלול שימוש במברשת שיניים מיוחדת או מכשיר שימוש בחוט דנטלי, או שימוש במי פה מיוחד.

סיכום

השתלת שיניים יכולה להימשך בין 10 ל-15 שנים, ובמקרים מסוימים אף יותר. אורך החיים של השתל תלוי באיכות השתל, במיומנות רופא השיניים ובהרגלי היגיינת הפה של המטופל. כדי להבטיח שהשתל שלך יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, חשוב לתרגל הרגלי היגיינת פה טובים ולפעול לפי הוראות רופא השיניים שלך לטיפול בשתל שלך. למידע נוסף על השתלות שיניים, צפה בסרטון זה על השתלות שיניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן