דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך ניתוח מתיחת פנים?

כמה זמן נמשך ניתוח מתיחת פנים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן נמשך ניתוח מתיחת פנים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים, המכונה גם כריתת rhytidectomy, הוא הליך קוסמטי המשמש להפחתת סימני ההזדקנות בפנים. הוא נועד להדק את העור והשרירים הבסיסיים, להפחית קמטים ולשפר את המראה הכללי של הפנים. ניתן לבצע ניתוח מתיחת פנים הן בפנים התחתונות והן בפנים העליונות, וניתן לשלבו עם פרוצדורות נוספות כגון הרמת גבות או ניתוח עפעפיים.

מה כרוך בניתוח מתיחת פנים?

ההליך המדויק לניתוח מתיחת פנים יהיה תלוי במטופל האישי ובתוצאה הרצויה. בדרך כלל, ההליך כולל ביצוע חתכים בקו השיער וסביב האוזניים, ולאחר מכן הרמת העור והשרירים הבסיסיים. ניתן להסיר עודפי שומן ועור, ואז העור הנותר נסחף מחדש ומאובטח עם תפרים.

כמה זמן נמשך ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים נמשך בדרך כלל שעתיים עד ארבע שעות, תלוי במורכבות ההליך. במהלך הניתוח המטופל נמצא בהרדמה כללית, כך שלא יהיו מודעים לזמן שעובר. לאחר הניתוח, המטופל יצטרך להישאר בבית החולים למשך מספר שעות להשגחה.

למה לצפות לאחר ניתוח מתיחת פנים

לאחר ניתוח מתיחת פנים, המטופל יחווה מעט נפיחות וחבלות בפנים. זה נורמלי ואמור לחלוף תוך מספר ימים. המטופל עלול גם לחוות חוסר תחושה בפנים, שאמור להיעלם גם בתוך מספר ימים. המטופל יצטרך ללבוש בגד דחיסה למשך מספר שבועות לאחר הניתוח כדי לסייע בהפחתת הנפיחות ולתמוך בפנים. כמו כן, על המטופל להימנע מפעילות מאומצת למשך מספר שבועות.

השוואה מהירה

תהליך משך הניתוח זמן החלמה
ניתוח מתיחת פנים 2-4 שעות 2-3 שבועות

לסיכום, ניתוח מתיחת פנים יכול להימשך בין שעתיים לארבע שעות, תלוי במורכבות ההליך. לאחר הניתוח, המטופל יצטרך ללבוש בגד דחיסה למשך מספר שבועות ולהימנע מפעילות מאומצת למשך מספר שבועות. בטיפול ומעקב נאותים, המטופל אמור להנות מתוצאות ניתוח מתיחת הפנים לאורך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן