דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך חיסון פייזר?

כמה זמן נמשך חיסון פייזר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך חיסון פייזר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו חיסון פייזר?

חיסון פייזר הוא חיסון שפותח על ידי חברת התרופות פייזר ושותפתה הגרמנית BioNTech. זהו חיסון ל-RNA שליח (mRNA), מה שאומר שהוא משתמש בחומר גנטי כדי לעורר תגובה חיסונית בגוף. חיסון פייזר הוא חיסון ה-mRNA הראשון שאושר לשימוש בבני אדם. זה הוכח כיעיל ביותר במניעת התפשטות COVID-19.

כמה זמן נמשך חיסון פייזר?

חיסון פייזר הוכח כיעיל עד שישה חודשים לאחר המנה הראשונה. משמעות הדבר היא שאם אתה מקבל את המנה הראשונה של חיסון פייזר, אתה אמור לקבל את המנה השנייה תוך שישה חודשים על מנת לשמור על הגנה מפני הנגיף. החיסון של פייזר הוכח כיעיל עד שנה לאחר השני. מָנָה. המשמעות היא שאם אתה מקבל את המנה השנייה של חיסון פייזר, אתה צריך להיות מוגן מפני הנגיף עד שנה אחת.

מהם היתרונות של חיסון פייזר?

חיסון פייזר הוכח כיעיל ביותר במניעת התפשטות COVID-19. מחקרים הראו כי חיסון פייזר יעיל ב-95% במניעת התפשטות הנגיף. המשמעות היא שאם אתה מקבל את החיסון של פייזר, יש לך סיכוי נמוך ב-95% להידבק בנגיף מאשר אם לא קיבלת את החיסון. החיסון של פייזר הוא גם בטוח ויש לו מעט תופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של חיסון פייזר הן כאבים במקום ההזרקה, עייפות וכאבי ראש. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות וחולפות תוך מספר ימים.

כיצד פועל חיסון פייזר?

חיסון פייזר פועל על ידי החדרת חומר גנטי מהנגיף לגוף. החומר הגנטי הזה מפעיל תגובה חיסונית בגוף, המסייעת לגוף לזהות ולהדוף את הנגיף אם הוא נחשף אליו.

מי צריך לקבל את חיסון פייזר?

החיסון של פייזר מומלץ לכל אדם מעל גיל 16. הוא מומלץ גם לאנשים שנמצאים בסיכון גבוה להידבק בנגיף, כגון עובדי שירותי בריאות, אנשים עם מצב בריאותי בסיסי ואנשים הנמצאים בקשר הדוק עם מישהו אשר יש את הנגיף.

סיכום

חיסון פייזר הוא דרך בטוחה ויעילה להגנה מפני התפשטות ה-COVID-19. הוכח כיעיל ב-95% במניעת התפשטות הנגיף ויכול להימשך עד שנה לאחר המנה השנייה. החיסון של פייזר מומלץ לכל אדם מעל גיל 16, כמו גם לאנשים שנמצאים בסיכון גבוה להידבק בנגיף.

טייק אווי מפתח

  • חיסון פייזר הוא דרך בטוחה ויעילה להגנה מפני התפשטות ה-COVID-19.
  • חיסון פייזר יעיל ב-95% במניעת התפשטות הנגיף.
  • החיסון של פייזר יכול להימשך עד שנה לאחר המנה השנייה.
  • החיסון של פייזר מומלץ לכל אדם מעל גיל 16, כמו גם לאנשים שנמצאים בסיכון גבוה להידבק בנגיף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן