דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך חיסון הפפילומה?

כמה זמן נמשך חיסון הפפילומה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך חיסון הפפילומה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו החיסון לפפילומה?

חיסון הפפילומה הוא חיסון המסייע בהגנה מפני סוגים מסוימים של וירוס הפפילומה האנושי (HPV). HPV הוא וירוס שעלול לגרום לסוגים מסוימים של סרטן ומחלות אחרות. החיסון ניתן לרוב לילדים ולמבוגרים צעירים, אך ניתן לתת אותו גם למבוגרים. חיסון הפפילומה מורכב משתיים או שלוש זריקות, תלוי בסוג החיסון. הזריקות ניתנות בדרך כלל על פני תקופה של שישה חודשים. החיסון יעיל ביותר כאשר הוא ניתן לפני שאדם נחשף ל-HPV.

כמה זמן נמשך חיסון הפפילומה?

חיסון הפפילומה נועד לספק הגנה ארוכת טווח מפני HPV. מחקרים הראו כי החיסון יעיל לפחות חמש שנים לאחר המנה האחרונה. עם זאת, החיסון אינו יעיל ב-100%. ייתכן שאדם עדיין יקבל HPV, גם אם הוא חוסן. אפשר גם לאדם לקבל HPV ממי שעבר חיסון.

האם חיסון הפפילומה מגן מפני כל סוגי HPV?

לא, חיסון הפפילומה אינו מגן מפני כל סוגי ה-HPV. החיסון נועד להגן מפני סוגי HPV בעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לגרום לסרטן ולמחלות אחרות.

כיצד אוכל לקבל את חיסון הפפילומה?

חיסון הפפילומה זמין ברוב משרדי הרופאים ובתי המרקחת. זה זמין גם דרך כמה תכניות ביטוח בריאות.

סיכום

חיסון הפפילומה הוא כלי חשוב להגנה מפני סוגים מסוימים של HPV. החיסון יעיל ביותר כאשר הוא ניתן לפני שאדם נחשף ל-HPV. מחקרים הראו שהחיסון יעיל לפחות חמש שנים לאחר המנה האחרונה. עם זאת, החיסון אינו יעיל ב-100% וייתכן שאדם עדיין יקבל HPV, גם אם הוא חוסן. החיסון זמין ברוב משרדי הרופאים ובתי המרקחת, והוא זמין גם דרך כמה תכניות ביטוח בריאות.

שאלות ותשובות

ש: האם חיסון הפפילומה בטוח?

ת: כן, החיסון לפפילומה בטוח. זה נבדק ואושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA).

ש: האם חיסון הפפילומה מגן מפני כל סוגי HPV?

ת: לא, חיסון הפפילומה אינו מגן מפני כל סוגי HPV. החיסון נועד להגן מפני סוגי HPV בעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לגרום לסרטן ולמחלות אחרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן