דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק מרפי שרירים?

כמה זמן מחזיק מרפי שרירים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק מרפי שרירים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה מרגיע שרירים?

מרפי שרירים הוא תרופה המשמשת לטיפול בעוויתות שרירים ובמצבים אחרים הקשורים לשרירים. מרפי שרירים נרשמים בדרך כלל למצבים כמו כאבי גב תחתון, כאבי צוואר, פיברומיאלגיה וטרשת נפוצה. מרפי שרירים פועלים על ידי חסימת דחפים עצביים שגורמים לשרירים להתכווץ. זה עוזר להפחית את הכאב ולשפר את הניידות.

כמה זמן מחזיק מרפי שרירים?

משך ההשפעות של מרפי השרירים תלוי בסוג התרופה ובתגובת האדם אליה. בדרך כלל, ההשפעות של מרפי שרירים יכולות להימשך בין ארבע לשש שעות. סוגים מסוימים של מרפי שרירים עשויים להימשך עד שמונה שעות.

סוגי מרפי שרירים

ישנם מספר סוגים של מרפי שרירים זמינים, כולל:

  • Cyclobenzaprine (Flexeril)
  • Carisoprodol (Soma)
  • Metaxalone (Skelaxin)
  • Tizanidine (Zanaflex)
  • בקלופן (ליורסל)
  • Dantrolene (Dantrium)

תופעות לוואי של מרפי שרירים

למרות שמרפי שרירים יכולים להיות יעילים בטיפול בעוויתות שרירים ובמצבים אחרים הקשורים לשרירים, הם יכולים גם לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות של מרפי שרירים כוללות נמנום, סחרחורת, בחילות וכאבי ראש. חשוב לדבר עם הרופא שלך על תופעות לוואי אפשריות לפני נטילת מרפי שרירים.

סיכום

מרפי שרירים הם תרופות המשמשות לטיפול בעוויתות שרירים ובמצבים אחרים הקשורים לשרירים. משך ההשפעות של מרפי השרירים עשויות להשתנות, אך בדרך כלל נמשכות ארבע עד שש שעות. ישנם מספר סוגים של מרפי שרירים זמינים, והם עלולים לגרום לתופעות לוואי כגון ישנוניות, סחרחורת, בחילות וכאבי ראש. חשוב לדבר עם הרופא שלך על תופעות לוואי אפשריות לפני נטילת מרפי שרירים. למידע נוסף על מרפי שרירים, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן