דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק מושב בטיחות?

כמה זמן מחזיק מושב בטיחות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק מושב בטיחות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו תוחלת החיים הממוצעת של מושב בטיחות?

מושבי בטיחות הם חלק חיוני בשמירה על בטיחות ילדכם בזמן נסיעה ברכב. אבל כמה זמן מחזיקים מושבי רכב? תוחלת החיים הממוצעת של מושב בטיחות היא כשש שנים, אך ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על משך הזמן שהכיסא שלך יחזיק מעמד. מושבי בטיחות לרכב מיועדים לשימוש למשך זמן מוגבל, והם אינם מיועדים לשימוש לנצח. תוחלת החיים של כסא בטיחות תלויה בסוג המושב, בתדירות השימוש בו ובאופן הטיפול בו.

סוגי מושבי בטיחות

מושבי בטיחות מגיעים במגוון סוגים, ולכל סוג אורך חיים משלו. הסוגים הנפוצים ביותר של מושבי בטיחות הם:

  • מושבי בטיחות לתינוקות פונים לאחור
  • מושבי רכב לפעוטות הפונים קדימה
  • מושבי הגבהה
  • מושבי רכב נפתחים

מושבי בטיחות לתינוקות הפונים לאחור מיועדים לתינוקות עד גיל שנה. מושבי בטיחות אלה מחזיקים בדרך כלל כשנה אחת, או עד שהתינוק מגיע למשקל ולגובה המרביים. מושבי רכב לפעוטות הפונים קדימה מיועדים לילדים בגילאי שנה עד ארבע. מושבי בטיחות אלה מחזיקים בדרך כלל כשלוש שנים, או עד שהילד מגיע למשקל ולגובה המרבי. מושבי הגבהה מיועדים לילדים בגילאי ארבע עד שמונה. מושבי בטיחות אלה מחזיקים מעמד בדרך כלל כארבע שנים, או עד שהילד מגיע למגבלות המשקל והגובה המרביים. מושבי רכב נפתחים מיועדים לילדים בגילאי שמונה עד שתים עשרה. מושבי בטיחות אלה מחזיקים בדרך כלל כשש שנים, או עד שהילד מגיע למגבלות המשקל והגובה המרביים.

גורמים המשפיעים על תוחלת החיים של מושב המכונית

בנוסף לסוג המושב לרכב, ישנם מספר גורמים נוספים שיכולים להשפיע על תוחלת החיים של כסא בטיחות. אלו כוללים:

  • באיזו תדירות נעשה שימוש במושב המכונית
  • איך מאחסנים את מושב הבטיחות
  • כיצד מנקים את מושב המכונית
  • האם מושב המכונית עבר תאונה
  • האם מושב הבטיחות הוחזר

ככל שייעשה שימוש בכסא בטיחות גבוה יותר, כך הוא יחווה יותר בלאי. זה יכול להפחית את תוחלת החיים של מושב המכונית. חשוב לאחסן את מושב הבטיחות במקום קריר ויבש כאשר הוא אינו בשימוש. זה יעזור להאריך את תוחלת החיים של מושב המכונית. כמו כן, חשוב לנקות את כסא הבטיחות באופן קבוע. זה יעזור להסיר לכלוך ופסולת שעלולים לגרום לבלאי במושב המכונית. חשוב להשתמש בחומר ניקוי עדין ובמים חמימים לניקוי מושב הרכב. אם כסא הבטיחות עבר תאונה, יש להחליפו מיד. גם אם נראה כי מושב המכונית אינו פגום, ייתכן שנגרם לו נזק בלתי נראה שעלול להפחית את תוחלת חייו. לבסוף, חשוב לבדוק אם יש ריקולים על מושב הבטיחות. אם מושב הבטיחות הוחזר, יש להחליפו מיד.

מתי להחליף מושב בטיחות

חשוב להחליף כסא בטיחות כשהוא הגיע לסוף אורך חייו. זה בדרך כלל שש שנים עבור מושבי מכוניות להמרה, ארבע שנים עבור כיסאות הגבהה, שלוש שנים עבור מושבי רכב לפעוטות הפונים קדימה, ושנה אחת עבור מושבי תינוקות הפונים לאחור. כמו כן, חשוב להחליף כסא בטיחות אם עבר תאונה, אם הוא נזכר, או אם יש בו סימני בלאי. סימני בלאי יכולים לכלול סדקים, שפשופים או חלקים רופפים. החלפת מושב בטיחות היא חלק חשוב בשמירה על בטיחות ילדכם בעת נסיעה ברכב. חשוב לבדוק את כסא הבטיחות באופן קבוע כדי לוודא שהוא תקין. אם מושב הבטיחות מראה סימני בלאי, או שהגיע לסוף אורך חייו, חשוב להחליפו בהקדם האפשרי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן