דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק לימון?

כמה זמן מחזיק לימון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק לימון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך לאחסן לימונים

לימונים הם פרי רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, משקאות וקינוחים. אבל כמה זמן מחזיקים לימונים? התשובה תלויה איך אתה מאחסן אותם. הנה כמה טיפים לאחסון לימונים כדי שיחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר.

אחסון לימונים במקרר

הדרך הטובה ביותר לאחסן לימונים היא במקרר. לשם כך, מניחים את הלימונים בשקית ניילון או במיכל ומאחסנים אותם במגירת הפריך. זה יעזור לשמור אותם טריים עד שבועיים.

אחסון לימונים על השיש

אם אין לכם מקום במקרר, אפשר לאחסן לימונים על השיש. מניחים את הלימונים בקערה ומכסים אותם במגבת נייר לחה. זה יעזור לשמור אותם טריים עד שבוע אחד.

הקפאת לימונים

אם אתה רוצה להאריך את חיי הלימונים שלך, אתה יכול להקפיא אותם. לשם כך יש לשטוף ולייבש את הלימונים, ואז לחתוך אותם לפרוסות או לפרוסות. מניחים את הפרוסות או הפרוסות בשכבה אחת על תבנית עם נייר אפייה ומקפיאים לשעתיים. לאחר הקפאת הלימונים, מעבירים את הלימונים לשקית או לכלי עמיד במקפיא ומאחסנים במקפיא עד שישה חודשים.

שימוש בלימונים קפואים

ניתן להשתמש בלימונים קפואים במגוון דרכים. ניתן להשתמש בהם במקום לימונים טריים במתכונים כמו לימונדה, חטיפי לימון ופאי מרנג לימון. ניתן להשתמש בהם גם להכנת קוביות קרח למשקאות או להוספת טעם הדרים לשייקים.

סיכום

לימונים הם פרי רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, משקאות וקינוחים. כדי להפיק את המרב מהלימונים שלך, חשוב לאחסן אותם כראוי. ניתן לשמור את הלימונים במקרר עד שבועיים, על השיש עד שבוע, ובמקפיא עד שישה חודשים. ניתן להשתמש בלימונים קפואים במקום לימונים טריים במתכונים או להכנת קוביות קרח למשקאות. למידע נוסף על לימונים, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן