דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק חומר משלשל?

כמה זמן מחזיק חומר משלשל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק חומר משלשל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו חומר משלשל?

חומר משלשל הוא תרופה המשמשת לטיפול בעצירות. זה עובד על ידי גירוי השרירים במעיים כדי לעזור להעביר צואה דרך מערכת העיכול. משלשלים מגיעים בצורות רבות, כולל כדורים, נוזלים ונרות. חלק מהמשלשלים מיועדים ליטול על בסיס קבוע, בעוד שאחרים משמשים רק בעת הצורך.

כמה זמן מחזיק חומר משלשל?

משך הזמן שחומר משלשל יימשך תלוי בסוג המשלשל שאתה נוטל. בדרך כלל, רוב המשלישים יימשכו בין 6 ל-12 שעות. סוגים מסוימים של משלשלים, כגון משלשלים יוצרים בתפזורת, עשויים להימשך עד 24 שעות לעבוד. חומרים משלשלים ממריצים, הפועלים על ידי גירוי השרירים במעיים, עשויים להימשך עד 72 שעות לעבוד.

למה לצפות מנטילת חומר משלשל

בעת נטילת חומר משלשל, אתה עלול לחוות כמה תופעות לוואי, כגון התכווצויות בטן, נפיחות ושלשולים. תופעות הלוואי הללו אמורות להיעלם תוך מספר שעות. אם אתם חווים תופעות לוואי חמורות כלשהן, כגון כאבי בטן עזים או הקאות, הפסיקו ליטול את המשלשל ופנו לרופא.

מתי לקחת חומר משלשל

חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה בעת נטילת חומר משלשל. בדרך כלל, עדיף ליטול חומר משלשל בבוקר או בערב, שכן זה הזמן שבו מערכת העיכול היא הפעילה ביותר. חשוב גם לשתות הרבה נוזלים בעת נטילת חומר משלשל, שכן זה יעזור לשמור על לחות הגוף ולמנוע התייבשות.

סיכום

משלשלים הם טיפול נפוץ לעצירות. משך הזמן שחומר משלשל יימשך תלוי בסוג המשלשל שאתה נוטל, אך רובו יימשך בין 6 ל-12 שעות. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה בעת נטילת חומר משלשל ולשתות הרבה נוזלים. אם אתם חווים תופעות לוואי חמורות כלשהן, כגון כאבי בטן עזים או הקאות, הפסיקו ליטול את המשלשל ופנו לרופא. למידע נוסף על משלשלים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן