דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק דבק ריסים?

כמה זמן מחזיק דבק ריסים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק דבק ריסים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו דבק ריסים?

דבק ריסים הוא סוג של דבק המשמש להצמדת ריסים מלאכותיים לעפעפיים. הוא נמכר בדרך כלל בשפופרות קטנות או בבקבוקים ומוחל עם מברשת דקה. הדבק הוא בדרך כלל שקוף או לבן, וניתן למצוא אותו בזנים עמידים למים ולא עמידים למים.

כמה זמן מחזיק דבק ריסים?

חיי המדף של דבק ריסים תלויים בסוג הדבק ובאופן האחסון שלו. בדרך כלל, דבק ריסים יכול להחזיק מעמד עד שישה חודשים אם הוא מאוחסן כראוי. דבק ריסים עמיד למים יכול להחזיק מעמד עד 12 חודשים.

אחסון דבק ריסים

כדי לוודא שדבק הריסים שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר, חשוב לאחסן אותו כראוי. אחסן את הדבק במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. ודא שהמכסה סגור היטב לאחר כל שימוש.

גורם לדבק ריסים להחזיק מעמד זמן רב יותר

כדי שדבק הריסים שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר, חשוב לנקות את המברשת לאחר כל שימוש. זה יעזור למנוע הצטברות של חיידקים ויעזור לדבק להחזיק מעמד זמן רב יותר. אתה יכול גם להשתמש בכמות קטנה של אלכוהול לניקוי המברשת.

מתי להחליף דבק ריסים

אם אתה שם לב שדבק הריסים שלך לא נדבק כמו פעם, זה הזמן להחליף אותו. הדבק עלול גם להתחיל להריח רע או להשתבש, וזה סימן שהגיע הזמן להחליף אותו.

סיכום

דבק ריסים יכול להחזיק מעמד עד שישה חודשים אם הוא מאוחסן כראוי. כדי לוודא שדבק הריסים שלך יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, אחסן אותו במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר וודא שהמכסה סגור היטב לאחר כל שימוש. אם אתה שם לב שדבק הריסים שלך לא נדבק כמו פעם, זה הזמן להחליף אותו. למידע נוסף על דבק ריסים, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן