דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק בושם?

כמה זמן מחזיק בושם?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק בושם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה משפיע על כמה זמן הבושם מחזיק מעמד?

בושם הוא דרך מצוינת להוסיף מגע אישי למראה שלך, אבל כמה זמן הוא מחזיק מעמד? זו שאלה נפוצה, והתשובה תלויה בכמה גורמים. במאמר זה, נחקור את הגורמים המשפיעים על אורך החיים של הריח האהוב עליך.

סוג הבושם

סוג הבושם שתבחר ישפיע על משך הזמן שלו. בדרך כלל, או דה פרפיום (EDP) יחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר או דה טואלט (EDT). EDPs מרוכזים יותר, ולכן יש להם ריח חזק יותר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר. EDTs קלים יותר ופחות מרוכזים, כך שהם לא מחזיקים מעמד כל כך הרבה זמן.

המרכיבים

המרכיבים בבושם ישפיעו גם על משך הזמן שלו. מרכיבים טבעיים, כגון שמנים אתריים, נוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר ממרכיבים סינתטיים. גם מרכיבים טבעיים נוטים להיות יקרים יותר, כך שאם אתם מחפשים ריח עמיד יותר, אולי כדאי לכם להשקיע בבושם עם מרכיבים טבעיים.

סוג העור שלך

סוג העור שלך יכול גם להשפיע על משך הבושם שלך. עור שמן נוטה להחזיק את הריח זמן רב יותר מאשר עור יבש, כך שאם יש לך עור שמן, הבושם שלך עשוי להחזיק מעמד זמן רב יותר. מצד שני, אם יש לך עור יבש, הבושם שלך עלול לא להחזיק מעמד זמן רב.

איך לגרום לבושם להחזיק מעמד זמן רב יותר

עכשיו כשאתה יודע מה משפיע על משך זמן הבושם, הנה כמה טיפים שיאפשרו לו להימשך זמן רב יותר.

הגש על Pulse Points

מריחת בושם על נקודות הדופק שלך, כגון פרקי הידיים, הצוואר ומאחורי האוזניים שלך, תעזור לריח להימשך זמן רב יותר. החום מהגוף שלך יעזור לשחרר את הריח, מה שיימשך זמן רב יותר.

שכבת הניחוח שלך

שכבת הניחוח שלך היא עוד דרך מצוינת לגרום לו להימשך זמן רב יותר. התחל עם תרחיץ גוף או קרם עם אותו ריח כמו הבושם שלך. לאחר מכן, מרחו את הבושם מעל. זה יעזור לנעול את הריח ולגרום לו להימשך זמן רב יותר.

אחסן במקום קריר וחשוך

אחסון הבושם שלך במקום קריר וחשוך יעזור לשמר את הריח. חום ואור יכולים לפרק את המולקולות בבושם, מה שהופך אותו פחות חזק. לכן, הקפידו לאחסן את הבושם שלכם במקום קריר וחשוך, כמו מגירה או ארון.

סיכום

בושם הוא דרך מצוינת להוסיף מגע אישי למראה שלך, אבל כמה זמן הוא מחזיק מעמד? התשובה תלויה בכמה גורמים, כמו סוג הבושם, המרכיבים וסוג העור שלך. יש גם כמה טיפים להפיכת הבושם שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, כגון מריחה שלו על נקודות דופק, שכבת הניחוח שלך ואחסון אותו במקום קריר וחשוך. כדי ללמוד עוד על איך לגרום לבושם שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן