דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיקה סוללת ה-Galaxy A70?

כמה זמן מחזיקה סוללת ה-Galaxy A70?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיקה סוללת ה-Galaxy A70?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהם חיי הסוללה של סמסונג גלקסי A70?

ה-Samsung Galaxy A70 הוא סמארטפון בינוני שיש לו הרבה תכונות וחיי סוללה מעולים. לטלפון יש צג Super AMOLED בגודל 6.7 אינץ', מעבד Qualcomm Snapdragon 675 וסוללה של 4,500 מיליאמפר/שעה. חיי הסוללה של ה-Galaxy A70 מרשימים, כשהטלפון מסוגל להחזיק מעמד עד יומיים בטעינה אחת.

כיצד למקסם את חיי הסוללה של ה-Galaxy A70

ניתן להאריך את חיי הסוללה של ה-Galaxy A70 על ידי ביצוע מספר טיפים פשוטים. ראשית, הקפד לכבות את כל התכונות שאינך צריך, כגון Bluetooth, Wi-Fi ו-GPS. בנוסף, הפחת את בהירות התצוגה וכבה את כל האפליקציות הפועלות ברקע. לבסוף, הקפידו לטעון את הטלפון באופן קבוע ולהימנע מטעינתו בן לילה.

מהי טעינה מהירה?

ה-Galaxy A70 תומך בטעינה מהירה, מה שמאפשר לטלפון להיטען במהירות. הטלפון מגיע עם מטען 25W, שיכול לטעון את הטלפון מ-0 ל-100% תוך קצת פחות משעתיים. טעינה מהירה היא דרך מצוינת למלא במהירות את הסוללה כשאתם ממהרים.

כיצד לנטר את השימוש בסוללה

ל-Galaxy A70 יש צג סוללה מובנה המאפשר לך לראות אילו אפליקציות משתמשות הכי הרבה בסוללה. כדי לגשת לצג הסוללה, עבור אל הגדרות > טיפול במכשיר > סוללה. כאן תוכלו לראות אילו אפליקציות משתמשות הכי הרבה בסוללה ולהתאים את ההגדרות בהתאם.

סיכום

ל-Samsung Galaxy A70 יש חיי סוללה מעולים והוא יכול להחזיק עד יומיים בטעינה אחת. כדי למקסם את חיי הסוללה, הקפד לכבות את כל התכונות שאינך צריך, להפחית את בהירות התצוגה ולטעון את הטלפון באופן קבוע. בנוסף, הטלפון תומך בטעינה מהירה, שיכולה לטעון את הטלפון מ-0 ל-100% תוך קצת פחות משעתיים. לבסוף, אתה יכול לעקוב אחר השימוש בסוללה של הטלפון באמצעות צג הסוללה המובנה. למידע נוסף על ה-Galaxy A70, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן