דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן טף נמשך?

כמה זמן טף נמשך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן טף נמשך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה טף?

טף הוא סוג חיטה ייחודי המשמש להכנת לחם אתיופי מסורתי. זהו דגן עדין מאוד, הדומה לדוחן, והוא נטחן בדרך כלל לקמח להכנת אינג'רה, לחם שטוח ספוגי המהווה מרכיב עיקרי במטבח האתיופי. הטף משמש גם להכנת סוגי לחמים אחרים, כמו קיטה, והוא מרכיב פופולרי בתבשילים אתיופיים ובמאכלים אחרים.

כמה זמן טף נמשך?

ל-Tef חיי מדף ארוכים יחסית, וניתן לאחסן אותו עד שנתיים אם שומרים אותו במקום קריר ויבש. יש לאחסן אותו בכלי אטום כדי למנוע ממנו לספוג לחות ולהתעפש. אם מאוחסנים כראוי, טף יכול להימשך עד שנתיים.

אחסון טף

כשמאחסנים טף, חשוב לשמור אותו בכלי אטום במקום קריר ויבש. אין לחשוף אותו לאור שמש ישיר, מכיוון שזה עלול לגרום לו להתקלקל. כמו כן, חשוב להרחיק את המיכל מלחות, שכן הדבר עלול לגרום ל-tef להתעפש.

באמצעות Tef

ניתן להשתמש בטף במגוון מנות, החל מלחמים אתיופיים מסורתיים ועד לתבשילים ומנות נוספות. חשוב לשים לב שיש לבשל טף היטב לפני האכילה, מכיוון שהוא עלול להכיל חיידקים שעלולים לגרום להרעלת מזון אם לא מבשלים אותו כראוי.

סיכום

טף הוא סוג חיטה ייחודי המשמש להכנת לחם אתיופי מסורתי. יש לו חיי מדף ארוכים יחסית, וניתן לאחסן אותו עד שנתיים אם נשמר במקום קריר ויבש. חשוב לאחסן את הטף בכלי אטום ולהרחיק אותו מלחות, שכן הדבר עלול לגרום לו להתעפש. ניתן להשתמש בטף במגוון תבשילים, ויש לבשל אותו היטב לפני האכילה. למידע נוסף על tef, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן