דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן דוחה יתושים מחזיק מעמד?

כמה זמן דוחה יתושים מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן דוחה יתושים מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו דוחה יתושים?

דוחה יתושים הוא מוצר המשמש להרחקת יתושים מאנשים ובעלי חיים. הוא מוחל בדרך כלל על העור או הבגד ומכיל כימיקלים שנועדו להדוף יתושים. דוחה יתושים הוא כלי חשוב לשמירה על עצמך מפני מחלות הנישאות יתושים, כגון מלריה, קדחת דנגי ווירוס זיקה.

כמה זמן דוחה יתושים מחזיק מעמד?

משך הזמן שבו דוחה יתושים מחזיק תלוי בסוג הדוחה שבו אתה משתמש. רוב דוחי היתושים מחזיקים בין שעתיים לשמונה שעות. מוצרים מסוימים, כגון DEET, יכולים להחזיק מעמד עד 12 שעות.

איך לגרום לחומר דוחה יתושים להחזיק מעמד זמן רב יותר

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום לדחי היתושים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר. ראשית, ודאו שאתם מורחים את הדוחף על כל העור החשוף. זה יעזור להבטיח שהחומר יתפזר באופן שווה ויחזיק מעמד זמן רב יותר. שנית, יש למרוח מחדש את הדוחה כל שעתיים עד ארבע שעות, תלוי בסוג הדוחה שבו אתה משתמש. לבסוף, לבשו בגדים בהירים ושרוולים ארוכים ומכנסיים במידת האפשר. זה יעזור להרחיק יתושים מהעור שלך ויעזור לדחייה שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר.

השוואה מהירה

סוג של דוחה משך זמן
DEET עד 12 שעות
ציטרונלה 2-4 שעות
אקליפטוס לימון 2-6 שעות

סיכום

דוחה יתושים הוא כלי חשוב לשמירה על עצמך מפני מחלות יתושים. משך הזמן שבו דוחה יתושים מחזיק תלוי בסוג הדוחה שבו אתה משתמש, אבל רוב הדוחים מחזיקים בין שעתיים לשמונה שעות. כדי שהחומר הדוחה יחזיק מעמד זמן רב יותר, הקפד למרוח אותו על כל העור החשוף, למרוח אותו מחדש כל שעתיים עד ארבע שעות, וללבוש בגדים בהירים ושרוולים ארוכים ומכנסיים במידת האפשר. למידע נוסף על דוחה יתושים, בדוק את הסרטון הזה . לדעתי, דוחה יתושים הוא כלי חיוני לכל מי שמבלה בחוץ. חשוב לוודא שאתה משתמש בסוג הדוחה המתאים לצרכים שלך ולמרוח אותו מחדש באופן קבוע כדי להבטיח שהוא יעיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן