דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן איפור מחזיק מעמד?

כמה זמן איפור מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן איפור מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן איפור מחזיק מעמד?

איפור הוא דרך מצוינת לשפר את היופי הטבעי שלך ולתת לך דחיפה של ביטחון עצמי. אבל כמה זמן איפור מחזיק מעמד? בהתאם לסוג האיפור בו את משתמשת, הוא יכול להחזיק מעמד בין מספר שעות למספר שבועות. במאמר זה, נדון בסוגי האיפור השונים וכמה זמן הם מחזיקים מעמד.

איפור אבקה

איפור אבקה הוא אחד מסוגי האיפור הפופולריים ביותר. זה קל ליישום ויכול להימשך עד 8 שעות. איפור אבקתי נהדר למי שרוצה להיראות מצוחצח ומורכב ללא צורך לדאוג לטאצ'-אפים לאורך היום.

איפור נוזלי

איפור נוזלי הוא עוד סוג איפור פופולרי. זה קל ליישום ויכול להימשך עד 12 שעות. איפור נוזלי מעולה למי שרוצה מראה טבעי יותר ולא רוצה לדאוג לטאצ'-אפים לאורך היום.

איפור קרם

איפור קרם הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מראה טבעי יותר. זה קל ליישום ויכול להימשך עד 16 שעות. איפור קרם נהדר למי שרוצה מראה טבעי יותר ולא רוצה לדאוג מטאץ-אפים לאורך היום.

איפור עמיד לאורך זמן

איפור עמיד הוא אופציה מצוינת למי שרוצה שהאיפור שלה יחזיק כל היום. זה קל ליישום ויכול להימשך עד 24 שעות. איפור עמיד נהדר למי שרוצה שהאיפור שלהן יחזיק מעמד כל היום ולא רוצה לדאוג לטאצ'-אפים לאורך היום.

איך לגרום לאיפור להחזיק מעמד זמן רב יותר

עכשיו כשאתה יודע כמה זמן סוגים שונים של איפור מחזיקים מעמד, בוא נדון כיצד לגרום לאיפור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהאיפור שלך:

  • התחל עם פנים נקיות. הקפד לשטוף את הפנים שלך לפני מריחת האיפור כדי להבטיח שהאיפור שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר.
  • השתמש בפריימר. פריימר עוזר ליצור בסיס חלק לאיפור שלך ועוזר לו להחזיק מעמד זמן רב יותר.
  • הגדר את האיפור שלך. הגדרת האיפור שלך עם ספריי הגדרה או פודרה עוזרת לנעול אותו במקומו ולגרום לו להחזיק מעמד זמן רב יותר.
  • מגע לאורך כל היום. אם את מתכוונת להיות בחוץ כל היום, מומלץ לגעת באיפור לאורך כל היום כדי לוודא שהוא יחזיק מעמד.

השוואה מהירה

סוג האיפור כמה זמן זה נמשך?
אֲבָקָה עד 8 שעות
נוזל עד 12 שעות
קרם עד 16 שעות
לאורך זמן עד 24 שעות

בסך הכל, משך הזמן שהאיפור מחזיק מעמד תלוי בסוג האיפור בו את משתמשת. איפור פודרה מעולה למי שרוצה מראה משופשף שמחזיק עד 8 שעות. איפור נוזלי מעולה למי שרוצה מראה טבעי יותר שמחזיק עד 12 שעות. איפור קרם מעולה למי שרוצה מראה טבעי יותר שמחזיק עד 16 שעות. איפור עמיד נהדר למי שרוצה שהאיפור שלהם יחזיק מעמד כל היום ולא רוצה לדאוג לגבי טאצ'-אפים לאורך היום. אם את רוצה שהאיפור שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר, חשוב להתחיל עם פנים נקיות, השתמשי בפריימר, הגדר את האיפור שלך וטשטוש לאורך כל היום. כדי ללמוד עוד על איך לגרום לאיפור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן