דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן מותר ליטול פוסלאן?

כמה זמן מותר ליטול פוסלאן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר ליטול פוסלאן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פוסלן?

פוסלאן היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה דו קוטבית. זהו סוג של תרופות נוגדות דיכאון המכונה מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI). פוסלן פועלת על ידי הגדלת כמות הסרוטונין, כימיקל במוח שעוזר לווסת את מצב הרוח.

כמה זמן מותר ליטול פוסלאן?

פוסלן נלקח בדרך כלל פעם ביום, בדרך כלל בבוקר. חשוב ליטול את פוסלן בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. אל תפסיק ליטול את פוסלאן מבלי לדבר עם הרופא שלך תחילה. ייתכן שיחלפו מספר שבועות עד שתתחיל להרגיש את ההשפעות המלאות של פוסלאן. חשוב להמשיך לקחת את פוסלן כפי שנקבע, גם אם אינך מרגיש שיפור מיידי.

כמה זמן לוקח לפוסלן לעבוד?

יכול לקחת עד ארבעה שבועות עד שפוסלן יתחיל לעבוד. חשוב להמשיך לקחת את התרופה כפי שנקבע, גם אם אינך חש בשיפור מיידי.

כמה זמן אני צריך לקחת את פוסלאן?

הרופא שלך יקבע כמה זמן עליך ליטול את פוסלאן. באופן כללי, מומלץ ליטול פוסלאן לפחות שישה חודשים לאחר שיפור התסמינים. זה נועד למנוע מהתסמינים לחזור.

מהן תופעות הלוואי האפשריות של נטילת פוסלאן?

כמו כל התרופות, פוסלאן עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, כאבי ראש, יובש בפה ונדודי שינה. תופעות לוואי פחות שכיחות כוללות סחרחורת, נמנום והפרעות בתפקוד המיני. אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן בזמן נטילת Poslan, שוחח עם הרופא שלך. ייתכן שהם יוכלו להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת.

מה עלי לעשות אם אני מפספסת מנה של פוסלן?

אם אתה מתגעגע למנה של פוסלן, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם זה קרוב לזמן המנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אין ליטול שתי מנות של פוסלן בו זמנית.

סיכום

פוסלאן היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה דו קוטבית. חשוב ליטול את Poslan בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך ולהמשיך ליטול אותו לפחות שישה חודשים לאחר שיפור התסמינים. תופעות הלוואי השכיחות של Poslan כוללות בחילות, כאבי ראש, יובש בפה ונדודי שינה. אם אתה מתגעגע למנה של פוסלן, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם זה קרוב לזמן המנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע.

טייק אווי מפתח

  • פוסלאן היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה דו קוטבית.
  • ייתכן שיחלפו עד ארבעה שבועות עד שפוסלן יתחיל לעבוד.
  • מומלץ לקחת Poslan לפחות שישה חודשים לאחר שיפור התסמינים.
  • תופעות הלוואי השכיחות של Poslan כוללות בחילות, כאבי ראש, יובש בפה ונדודי שינה.
  • אם אתה מתגעגע למנה של פוסלן, קח אותה ברגע שאתה זוכר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן