דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן מותר ליטול דקסמול קר?

כמה זמן מותר ליטול דקסמול קר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר ליטול דקסמול קר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה דקסמול קר?

Dexamol Cold היא תרופה משולבת המשמשת לטיפול בסימפטומים של הצטננות, כגון נזלת, התעטשות וגודש. הוא מכיל שני מרכיבים פעילים: דקסטרומתרופן, נוגד שיעול (מדכא שיעול), ואצטמינופן, משכך כאבים ומפחית חום. זה זמין גם בצורות נוזליות וגם בטבליות.

כמה זמן מותר ליטול דקסמול קר?

המינון המומלץ של Dexamol Cold הוא 10 מיליגרם (מ"ג) של דקסטרומתרופן ו-500 מ"ג של פרצטמול כל ארבע עד שש שעות, לפי הצורך. לא מומלץ ליטול יותר מ-8 מנות ב-24 שעות. כמו כן, לא מומלץ ליטול דקסמול קר ליותר מ-7 ימים.

תופעות לוואי אפשריות של נטילת דקסמול קר במשך זמן רב מדי

נטילת דקסמול קר במשך זמן רב מדי עלולה להוביל לתופעות לוואי חמורות. נטילת יותר מדי פרצטמול עלולה לגרום לנזק לכבד, ונטילת יותר מדי דקסטרומתרופן עלולה לגרום לנמנום, סחרחורת ובלבול. חשוב להקפיד על המינון המומלץ ולא ליטול דקסמול קר במשך יותר מ-7 ימים.

מתי לפנות לרופא

אם התסמינים שלך לא משתפרים לאחר נטילת דקסמול קר במשך 7 ימים, או אם הם מחמירים, חשוב לפנות לרופא. כמו כן, חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הבאות: בחילות, הקאות, כאבי בטן, חוסר תיאבון, שתן כהה, הצהבה של העור או העיניים, או עייפות חריגה.

טיפולי הצטננות ושפעת אחרים

בנוסף לנטילת דקסמול קר, ישנם טיפולים נוספים שיכולים לעזור להקל על תסמיני הצטננות ושפעת. אלה כוללים שתייה מרובה של נוזלים, מנוחה רבה ושימוש במכשיר אדים או במכשיר אדים כדי לעזור לשחרר את הגודש. תרופות ללא מרשם כגון איבופרופן ותרופות להורדת גודש באף יכולות אף הן לעזור להקל על התסמינים.

סיכום

Dexamol Cold היא תרופה משולבת המשמשת לטיפול בסימפטומים של הצטננות, כגון נזלת, התעטשות וגודש. המינון המומלץ של דקסמול קר הוא 10 מ"ג דקסטרומתורפן ו-500 מ"ג פרצטמול כל ארבע עד שש שעות, לפי הצורך. לא מומלץ ליטול יותר מ-8 מנות ב-24 שעות או יותר מ-7 ימים. נטילת דקסמול קר במשך זמן רב מדי עלולה להוביל לתופעות לוואי חמורות, לכן חשוב להקפיד על המינון המומלץ ולא ליטול אותו יותר מ-7 ימים. אם התסמינים שלך לא משתפרים לאחר נטילת דקסמול קר במשך 7 ימים, או אם הם מחמירים, חשוב לפנות לרופא. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן