דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן מותר להשאיר טמאלה מוכן?

כמה זמן מותר להשאיר טמאלה מוכן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר להשאיר טמאלה מוכן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה Tamale?

טמאלה הוא מאכל לטינו-אמריקאי מסורתי העשוי ממאסה (בצק על בסיס תירס) שמאודה או מבושל בקליפת תירס או עלה בננה. המילוי יכול להשתנות, אך כולל בדרך כלל בשרים, גבינות, ירקות או פירות. Tamales הוא מאכל פופולרי במדינות רבות באמריקה הלטינית, והם מוגשים לעתים קרובות כחטיף או מנה ראשונה.

כמה זמן אתה יכול להשאיר Tamale מוכן?

ניתן להשאיר את הטמאלס מוכן לצריכה עד ארבע שעות בטמפרטורת החדר. לאחר ארבע שעות יש לקרר או להקפיא את הטמאלס. אם אתם מתכננים לאכול את הטמאלס תוך ארבע שעות, עדיף לשמור אותם במקום קריר ויבש.

אחסון Tamales

אם אתם מתכננים לאחסן טמאלס למשך יותר מארבע שעות, עדיף לקרר או להקפיא אותם. ניתן לשמור את הטמאלס במקרר עד שלושה ימים, או במקפיא עד שלושה חודשים. כשמאחסנים טמלים במקרר, כדאי לעטוף אותם בניילון נצמד או להניח אותם בכלי אטום. כשמאחסנים את הטמלים במקפיא, עדיף לעטוף אותם בניילון ולאחר מכן להניח אותם בכלי או שקית הניתנת להקפאה.

חימום חוזר של Tamales

ניתן לחמם את הטמאלס במיקרוגל, בתנור או בכיריים. לחימום חוזר במיקרוגל, עוטפים את הטמאלס במגבת נייר לחה ומחממים 1-2 דקות. לחימום חוזר בתנור, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומניחים את הטמאלס על תבנית אפייה. אופים במשך 10-15 דקות, או עד שהם מתחממים. כדי לחמם מחדש על הכיריים, מניחים את הטמאלס במחבת עם כמות קטנה של מים ומחממים על אש בינונית-נמוכה במשך 5-7 דקות, או עד שהם מתחממים.

שיטות עבודה מומלצות לאחסון Tamales

בעת אחסון טמלים, חשוב לפעול לפי השיטות המומלצות הבאות:

  • אחסנו את הטמאלס בכלי אטום או עטפו אותם בניילון נצמד.
  • מקררים או מקפיאים את הטמאלס אם הם לא ייאכלו תוך ארבע שעות.
  • סמן ותאריך את המיכל או השקית בעת אחסון טמאלס במקרר או במקפיא.
  • מחממים טמלס מחדש במיקרוגל, בתנור או בכיריים.

טמאלס היא מנה טעימה ורב-תכליתית שניתן ליהנות ממנה כחטיף או כמנה ראשונה. על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות אלה לאחסון טמלים, אתה יכול להבטיח שהטמלים שלך יישארו טריים וטעימים למשך זמן רב יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן