דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן מותר להשאיר טורטייה?

כמה זמן מותר להשאיר טורטייה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן מותר להשאיר טורטייה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה טורטייה?

טורטייה היא לחם שטוח דק העשוי מקמח תירס או חיטה. זהו מזון עיקרי בתרבויות רבות, כולל מקסיקנית, ספרדית ומרכז אמריקה. טורטיות משמשות במגוון מנות, מטאקו ועד בוריטוס ועד קוואדיות. אפשר לאכול אותם גם לבד, כחטיף או כתוספת.

כמה זמן אפשר להשאיר טורטייה בחוץ?

אסור להשאיר טורטיות בחוץ יותר משעתיים. לאחר שעתיים, חיידקים יכולים להתחיל לצמוח על הטורטייה, מה שהופך אותה לא בטוחה לאכילה. אם הטמפרטורה היא מעל 90 מעלות צלזיוס, אין להשאיר את הטורטייה בחוץ יותר משעה אחת.

איך לאחסן טורטייה

הדרך הטובה ביותר לאחסן טורטייה היא בכלי אטום במקרר. זה ישמור את הטורטייה טרייה עד חמישה ימים. אם אתם מתכננים להשתמש בטורטייה תוך מספר ימים, תוכלו גם לאחסן אותה במקום קריר ויבש.

טורטיות מקפיאות

ניתן גם להקפיא טורטיות עד שלושה חודשים. כדי להקפיא טורטייה, עטפו אותה בניילון נצמד או מניחים אותה בשקית מקפיא. כאשר אתם מוכנים להשתמש בטורטייה, הפשרו אותה במקרר למשך הלילה.

חימום טורטיה

ניתן לחמם טורטיות בתנור, במיקרוגל או על הכיריים. לחימום חוזר בתנור, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומניחים את הטורטייה על תבנית אפייה. אופים 5-7 דקות, או עד שהטורטייה חמימה ומעט פריכה. לחימום במיקרוגל, עוטפים את הטורטייה במגבת נייר לחה ומחממים 30-45 שניות. כדי לחמם מחדש על הכיריים, מחממים מחבת על אש בינונית ומבשלים את הטורטיה במשך 1-2 דקות, הפוך פעם אחת.

השוואה מהירה

פעולה זְמַן
עזיבת בחוץ 2 שעות מקסימום
אחסון 5 ימים במקרר
קְפִיאָה 3 חודשים
חימום חוזר 5-7 דקות בתנור

טורטיות הן מאכל טעים ורב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. כדי להבטיח שהטורטיות שלכם יישארו טריות ובטוחות לאכילה, חשוב לעקוב אחר ההנחיות לכמה זמן תוכלו להשאיר טורטיה בחוץ וכיצד לאחסן אותה כראוי. למידע נוסף על טורטיות, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן