דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן לאחר הפתיחה מותר להשתמש במעלוקס?

כמה זמן לאחר הפתיחה מותר להשתמש במעלוקס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לאחר הפתיחה מותר להשתמש במעלוקס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה מעלוקס?

Maalox היא תרופה נוגדת חומצה המשמשת לטיפול בצרבת, הפרעות עיכול חומציות וקלקול קיבה. זהו שילוב של אלומיניום הידרוקסיד ומגנזיום הידרוקסיד, הפועלים יחד לנטרול חומצת קיבה. Maalox זמין בטבליות נוזליות, טבליות וטבליות לעיסה. זה זמין ללא מרשם ואינו מצריך מרשם רופא.

כמה זמן לאחר הפתיחה האם מעלוקס בטוח לשימוש?

חיי המדף של Maalox תלויים בסוג המוצר שבו אתה משתמש. לצורה הנוזלית של Maalox יש חיי מדף של 3 שנים לאחר הפתיחה. לטבליות הלעיסה יש חיי מדף של שנתיים לאחר הפתיחה, ולטבליות חיי מדף של שנה לאחר הפתיחה.

השוואה מהירה

מוצר חיי מדף לאחר הפתיחה
נוזל 3 שנים
טבליות לעיסה 2 שנים
טאבלטים 1 שנה

חשוב לציין כי חיי המדף של מעלוקס מתחילים עם פתיחת המוצר. אם המוצר נפתח יותר מחיי המדף המומלצים, אין להשתמש בו. כמו כן, חשוב לאחסן את מעלוקס במקום קריר ויבש ולהרחיק אותו מאור שמש ישיר.

איך לדעת אם פג תוקפו של Maalox

אם פג תוקפו של ה-Maalox, יהיה לו צבע או ריח שונה מאשר בעת פתיחתו. הצורה הנוזלית של Maalox עשויה גם להיות עכורה או להיות בעלת משקעים בתחתית הבקבוק. אם יש למוצר אחד מהסימנים הללו, אין להשתמש בו.

סימנים שפג תוקפו של מעלוקס

  • צבע או ריח שונים מאשר בעת פתיחה
  • נוזל מעונן
  • משקעים בתחתית הבקבוק

חשוב לציין שאין להשתמש במעלוקס אם פג תוקפו. ייתכן ש-Maalox שפג תוקפו לא יהיה יעיל כמו כשהיא נפתחה לראשונה. חשוב גם לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה בעת נטילת Maalox.

דעה אישית

מאלוקס היא תרופה סותרת חומצה מצוינת לטיפול בצרבת, הפרעות עיכול חומציות וקלקול קיבה. חשוב לזכור שחיי המדף של מאלוקס מתחילים עם פתיחת המוצר ואין להשתמש בו אם פג תוקפו. כמו כן, חשוב לאחסן את מעלוקס במקום קריר ויבש ולהרחיק אותו מאור שמש ישיר. למידע נוסף על Maalox, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן