דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט?

כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו מבחן נהיגה?

מבחן נהיגה הוא בחינה מעשית של כושרו של אדם לנהוג ברכב מנועי. לרוב הוא מתבצע על ידי בוחן מאושר ממשלתי, והוא תנאי לקבלת רישיון נהיגה. מטרת המבחן היא להבטיח שלנהגים יהיו הידע והמיומנויות הדרושים להפעלת רכב מנועי בצורה בטוחה ואחראית.

כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט?

התשובה לשאלה זו תלויה במדינה בה אתה נוהג. במדינות מסוימות, כמו ארצות הברית, ניתן לנהוג ללא טסט עד שישה חודשים. במדינות אחרות, כמו בריטניה, ניתן לנהוג ללא טסט עד 12 חודשים.

ארצות הברית

בארצות הברית ניתן לנהוג ללא טסט עד חצי שנה. הסיבה לכך היא שארצות הברית אינה מחייבת מבחן נהיגה למי שגילו מעל 18. עם זאת, אם אתם מתחת לגיל 18, עליכם לעבור מבחן נהיגה על מנת לקבל רישיון נהיגה.

הממלכה המאוחדת

בבריטניה ניתן לנהוג ללא טסט עד 12 חודשים. הסיבה לכך היא שבריטניה אינה מחייבת מבחן נהיגה למי שגילו מעל 17. עם זאת, אם אתם מתחת לגיל 17, עליכם לעבור מבחן נהיגה על מנת לקבל רישיון נהיגה.

אוֹסטְרַלִיָה

באוסטרליה ניתן לנהוג ללא טסט עד שלושה חודשים. הסיבה לכך היא שממשלת אוסטרליה אינה מחייבת מבחן נהיגה למי שגילו מעל 17. עם זאת, אם אתם מתחת לגיל 17, עליכם לעבור מבחן נהיגה על מנת לקבל רישיון נהיגה.

הבדלים בין מדינות

משך הזמן שניתן לנהוג ללא טסט משתנה ממדינה למדינה. במדינות מסוימות, כמו ארצות הברית, ניתן לנהוג ללא טסט עד שישה חודשים. במדינות אחרות, כמו בריטניה, ניתן לנהוג ללא טסט עד 12 חודשים. באוסטרליה ניתן לנהוג ללא טסט עד שלושה חודשים.

השוואה מהירה

מדינה משך זמן
ארצות הברית 6 חודשים
הממלכה המאוחדת 12 חודשים
אוֹסטְרַלִיָה 3 חודשים

לסיכום, משך הזמן שניתן לנהוג ללא טסט משתנה ממדינה למדינה. במדינות מסוימות, כמו ארצות הברית, ניתן לנהוג ללא טסט עד שישה חודשים. במדינות אחרות, כמו בריטניה, ניתן לנהוג ללא טסט עד 12 חודשים. באוסטרליה ניתן לנהוג ללא טסט עד שלושה חודשים. חשוב לבדוק את חוקי המדינה בה אתה נוהג לפני ניסיון לנהוג ללא טסט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן