דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן אפשר להישאר בקוזי?

כמה זמן אפשר להישאר בקוזי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן אפשר להישאר בקוזי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קוזי?

קוזי היא עיירה קטנה השוכנת בצפון ישראל. היא ידועה בנוף היפה שלה ובקרבה לים התיכון. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. בעיירה יש מגוון מסעדות, חנויות ואטרקציות.

כמה זמן אפשר להישאר בקוזי?

משך הזמן שאתה יכול לשהות בקוזי תלוי במטרת הביקור שלך. אם אתה מבקר למטרות תיירות, אתה יכול להישאר עד 90 יום. אם אתה מבקר למטרות עסקיות, אתה יכול להישאר עד שישה חודשים. אם אתה מבקר למטרות חינוכיות, אתה יכול להישאר עד שנה.

דרישות אשרה

אם אתם מתכננים לשהות בקוזי יותר מ-90 יום, תצטרכו להוציא ויזה. אשרות זמינות משגרירות ישראל או הקונסוליה במדינתך. תצטרך לספק הוכחה למטרה שלך לביקור, כגון מכתב מהמעסיק או מבית הספר שלך.

הארכת שהותך

אם ברצונכם לשהות בקוזי יותר מהתקופה המותרת, ניתן להגיש בקשה להארכה. ניתן להאריך עד שישה חודשים וניתן להגיש בקשה במשרד ההגירה המקומי. תצטרך לספק הוכחה למטרה שלך לשהות, כגון מכתב מהמעסיק או מבית הספר שלך.

עוזבים את קוזי

כשתהיו מוכנים לעזוב את קוזי, תצטרכו לקבל אשרת יציאה. ניתן לקבל זאת ממשרד ההגירה המקומי. תצטרך לספק הוכחה למטרה שלך לעזיבה, כגון מכתב מהמעסיק או מבית הספר שלך.

השוואה מהירה

מטרת הביקור משך שהייה נדרשת ויזה
תיירות 90 ימים לא
עֵסֶק 6 חודשים כן
חינוך 1 שנה כן

קוזי היא עיירה יפהפייה עם הרבה מה להציע. בין אם אתם מבקרים למטרות תיירות, עסקים או לימודים, תוכלו לשהות עד 90 יום ללא ויזה. אם ברצונך להישאר זמן רב יותר, תוכל להגיש בקשה להארכה או לקבל ויזה משגרירות ישראל או הקונסוליה במדינתך. כאשר אתה מוכן לעזוב, תצטרך לקבל אשרת יציאה ממשרד ההגירה המקומי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן