דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן אפשר להישאר בניו זילנד?

כמה זמן אפשר להישאר בניו זילנד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אפשר להישאר בניו זילנד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו משך השהייה המרבי בניו זילנד?

ניו זילנד היא מדינה יפהפיה עם הרבה מה להציע למבקרים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או שילוב של שניהם, תמצאו את זה בניו זילנד. אבל כמה זמן אפשר להישאר בארץ? משך השהייה המרבי בניו זילנד תלוי בלאומיות שלך. אזרחים של מדינות מסוימות יכולים לשהות בניו זילנד עד שישה חודשים ללא ויזה. מדינות אלו כוללות את בריטניה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. אם אתה אזרח של מדינה שאינה ברשימה, תצטרך להגיש בקשה לויזה לפני שתוכל להיכנס לניו זילנד. משך השהייה המותר בויזה יהיה תלוי בסוג הויזה שאתה מבקש.

כיצד להאריך את השהות בניו זילנד

אם ברצונך לשהות בניו זילנד יותר מאורך השהייה המרבי, תצטרך להגיש בקשה להארכת ויזה. כדי לעשות זאת, תצטרך למלא טופס בקשה ולספק הוכחות לכך שאתה מסוגל לפרנס את עצמך כלכלית בזמן שאתה בארץ. תצטרך גם לספק הוכחה לכך שאתה יכול לעזוב את ניו זילנד כאשר תוקף הויזה שלך יפוג. זה יכול לכלול הוכחה של נסיעות המשך, כגון כרטיס טיסה, או הוכחת כספים לרכישת כרטיס.

מה לעשות במהלך שהותך בניו זילנד

לאחר שסידרתם את הויזה שלכם, תוכלו להתחיל לתכנן את הטיול לניו זילנד. יש הרבה מה לעשות בארץ, מחקור את הנוף המדהים ועד לנסות חלק מהמטבח המקומי. אם אתם מחפשים הרפתקאות, תוכלו לצאת לטיולי הליכה, סקי או רכיבה על אופני הרים. אם תעדיפו משהו קצת יותר רגוע, תוכלו לחקור את הערים והעיירות, לבקר בחופים או לצאת לשייט מסביב לאיים.

חקור את פלאי הטבע של ניו זילנד

ניו זילנד היא ביתם של כמה מפלאי הטבע המדהימים ביותר בעולם. מההרים המלכותיים של האלפים הדרומיים ועד לחופים היפים של האי הצפוני, יש משהו לכולם. אתה יכול לחקור את הקרחונים של האי הדרומי, לשוט בסירה למילפורד סאונד, או לצאת לצפייה בלווייתנים בקאיקורה. יש גם המון הזדמנויות לזהות כמה מחיות הבר המקומיות של המדינה, כמו ציפור הקיווי.

חווה את התרבות של ניו זילנד

ניו זילנד היא מדינה מגוונת מבחינה תרבותית, עם שילוב של השפעות מאוריות, אירופאיות ואסיאתיות. אתה יכול לחקור את ההיסטוריה והתרבות העשירה של המדינה על ידי ביקור במוזיאונים, גלריות ואתרי תרבות. אתה יכול גם לחוות את התרבות ממקור ראשון על ידי השתתפות בהאנגי מאורי מסורתי, או משתה. אתה יכול גם לקחת חלק בכמה מענפי הספורט המסורתיים של המדינה, כמו רוגבי וקריקט.

סיכום

ניו זילנד היא מדינה יפהפיה עם הרבה מה להציע למבקרים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או שילוב של שניהם, תמצאו את זה בניו זילנד. משך השהייה המרבי בניו זילנד תלוי בלאומיותך, אך אם תרצה להישאר זמן רב יותר, תוכל להגיש בקשה להארכת ויזה. לאחר שסידרתם את הויזה, תוכלו להתחיל לתכנן את הטיול. תוכלו לחקור את פלאי הטבע המדהימים של המדינה, לחוות את התרבות ממקור ראשון, ולנסות חלק מהמטבח המקומי. אם אתה מחפש מידע נוסף על ביקור בניו זילנד, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה לקבלת טיפים ועצות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן