דף הבית » כמה זמן לתוצאות » תוצאות מבחן מכבי קורונה – כמה זמן?

תוצאות מבחן מכבי קורונה – כמה זמן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. תוצאות מבחן מכבי קורונה – כמה זמן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה מכבי?

מכבי שירותי בריאות היא אחת מארגוני תחזוקת הבריאות (קופות החולים) הגדולות בישראל. היא מספקת שירותי בריאות מקיפים לחבריה, לרבות טיפול ראשוני, אשפוז וטיפול מומחים. כמו כן, מכבי מציעה לחבריה בדיקות קורונה.

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות מבחן מכבי קורונה?

מכבי שירותי בריאות עורכים בדיקות קורונה מתחילת המגיפה. תוצאות הבדיקות זמינות בדרך כלל תוך 24 עד 48 שעות. עם זאת, עשויות לחלוף עד 72 שעות עד שהתוצאות יהיו זמינות. כמו כן, הטמיעה מכבי מערכת המאפשרת לחברים לקבל את תוצאות הבדיקה באמצעות הודעת טקסט. מערכת זו זמינה לחברים שרשמו את מספר הטלפון הנייד שלהם במכבי.

מהו התהליך לביצוע בדיקה?

על מנת להיבדק לקורונה, על החברים לקבוע תחילה תור לרופא. לאחר מכן, הרופא יפנה את החבר למרפאה או מעבדה של מכבי לבדיקה. במרפאה או במעבדה יתבקש החבר לספק דגימה, שתיבדק לנוכחות הנגיף. לאחר מכן הדגימה תישלח למעבדה לניתוח.

מהי עלות הבדיקה?

עלות הבדיקה משתנה בהתאם לסוג הבדיקה ולמעבדה שעורכת את הבדיקה. ככלל, עלות הבדיקה מכוסה על ידי מכבי שירותי בריאות.

מה עלי לעשות אם אני מבחן חיובי?

אם אתה נמצא חיובי לקורונה, חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא שלך. הרופא שלך יספק לך מידע כיצד לנהל את הסימפטומים שלך וכיצד למנוע את התפשטות הנגיף.

השוואה מהירה

מִבְחָן זמן לתוצאות עֲלוּת
מבחן מכבי קורונה 24-72 שעות מכוסה על ידי מכבי

לסיכום, מכבי שירותי בריאות עורכת בדיקות קורונה מתחילת המגיפה. תוצאות הבדיקות זמינות בדרך כלל תוך 24 עד 48 שעות, אם כי עשויות לחלוף עד 72 שעות עד שהתוצאות יהיו זמינות. עלות הבדיקה מכוסה על ידי מכבי שירותי בריאות. אם אתה נמצא חיובי לקורונה, חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא שלך. למידע נוסף על מכבי שירותי בריאות ובדיקות נגיף קורונה, בקר בערוץ היוטיוב שלהם .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן