דף הבית » כמה זמן לתוצאות » כמה זמן לוקחות תוצאות ממוגרפיה?

כמה זמן לוקחות תוצאות ממוגרפיה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקחות תוצאות ממוגרפיה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי ממוגרפיה?

ממוגרפיה היא צילום רנטגן של השד המשמש לאיתור סרטן השד. זוהי הדרך היעילה ביותר לגילוי סרטן השד בשלביו המוקדמים, כאשר ניתן לטפל בו ביותר. ממוגרפיה יכולה גם לזהות מצבי שד שפירים (לא סרטניים).

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות ממוגרפיה?

משך הזמן שלוקח לקבל תוצאות ממוגרפיה משתנה בהתאם למתקן. בדרך כלל, התוצאות זמינות תוך 1-2 שבועות. במקרים מסוימים, התוצאות עשויות להיות זמינות תוך 24 שעות.

למה לצפות כשתקבל את התוצאות שלך

כאשר תקבל את תוצאות הממוגרפיה שלך, הן ייבדקו על ידי רדיולוג. הרדיולוג יחפש כל סימן של סרטן או חריגות אחרות. אם הרדיולוג ימצא חריגות כלשהן, הוא ימליץ על בדיקות נוספות.

מה לעשות אם יש לך תוצאות חריגות

אם תוצאות הממוגרפיה שלך מראות חריגות כלשהן, הרופא שלך עשוי להמליץ על בדיקות נוספות. זה עשוי לכלול ביופסיה, אולטרסאונד או MRI. בדיקות אלו יכולות לעזור לקבוע אם החריגה היא סרטנית או לא סרטנית.

מתי לעשות ממוגרפיה

האגודה האמריקנית לסרטן ממליצה לנשים לעבור ממוגרפיה מדי שנה החל מגיל 45. נשים שנמצאות בסיכון גבוה יותר לסרטן השד עשויות להיות צריכות להתחיל לעבור ממוגרפיה בגיל מוקדם יותר. שוחח עם הרופא שלך מתי אתה צריך להתחיל לעבור ממוגרפיה.

סיכום

ממוגרפיה היא כלי חשוב לאיתור סרטן השד. לדעת כמה זמן לוקח לקבל תוצאות ממוגרפיה ולמה לצפות יכולה לעזור לך להתכונן לתהליך. אם יש לך שאלות או חששות, שוחח עם הרופא שלך. למידע נוסף, בקר ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן