דף הבית » כמה זמן לפני » קצף ביצים: מה שאתה צריך לדעת לפני האפייה

קצף ביצים: מה שאתה צריך לדעת לפני האפייה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. קצף ביצים: מה שאתה צריך לדעת לפני האפייה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו קצף ביצים?

קצף ביצים הוא סוג של מוצר ביצים המשמש באפייה. מכינים אותו על ידי הקצפה של חלבונים וסוכר יחד עד שנוצרים קצף סמיך ואוורירי. קצף ביצים משמש בסוגים רבים ושונים של מוצרי מאפה, כגון מרנגים, עוגות מזון מלאכים ומקרונים. הוא משמש גם להוספת קלילות ומרקם למאפים אחרים, כגון עוגות ועוגיות.

סוגי קצף ביצים

ישנם שני סוגים עיקריים של קצף ביצים: צרפתי ואיטלקי. קצף ביצים צרפתיות נוצר על ידי הקצפה של חלבונים וסוכר יחד עד שהם יוצרים פסגות נוקשות. קצף ביצים איטלקי נעשה על ידי הוספת סירופ סוכר חם לחלבונים תוך כדי הקצפה. זה יוצר קצף עבה ויציב יותר.

שימוש בקצף ביצים באפייה

כשמשתמשים בקצף ביצים באפייה, חשוב להשתמש בסוג קצף הביצים המתאים למתכון. קצף ביצים צרפתיות הוא הטוב ביותר למתכונים הדורשים מרקם קליל ואוורירי, כמו מרנגים ועוגות מלאכים. קצף ביצים איטלקי הוא הטוב ביותר למתכונים הדורשים מרקם עבה ויציב יותר, כמו מקרונים ועוגות שיפון.

אחסון קצף ביצים

יש לאחסן קצף ביצים בכלי אטום במקרר. ניתן לשמור עד יומיים. אם לא נעשה שימוש בקצף הביצים תוך יומיים, יש לזרוק אותו.

השוואה מהירה

סוג קצף ביצים איך להכין הכי מתאים ל
צָרְפָתִית מקציפים חלבונים וסוכר יחד עד לקבלת קצף נוקשה מרנגים, עוגות אוכל מלאכים
אִיטַלְקִית הוספת סירופ סוכר חם לחלבונים תוך כדי הקצפה מקרונים, עוגות שיפון

קצף ביצים הוא מרכיב אפייה רב-תכליתי שניתן להשתמש בו ליצירת קינוחים קלילים ואווריריים או קינוחים עבים ויציבים. חשוב להשתמש בסוג המתאים של קצף ביצים למתכון, ולאחסן אותו בכלי אטום במקרר. עם הידע והטכניקות הנכונות, ניתן להשתמש בקצף ביצים ליצירת קינוחים טעימים ויפים. למידע נוסף על קצף ביצים וכיצד להשתמש בו באפייה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן