דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לצום לפני טריגליצרידים?

כמה זמן לצום לפני טריגליצרידים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן לצום לפני טריגליצרידים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה הם טריגליצרידים?

טריגליצרידים הם סוג של שומן שנמצא בזרם הדם. הם מורכבים משלוש חומצות שומן וממולקולת גליצרול. טריגליצרידים הם מקור אנרגיה חשוב לגוף ומשמשים לאגירת אנרגיה מהמזון שאנו אוכלים. רמות גבוהות של טריגליצרידים בדם עלולות להגביר את הסיכון למחלות לב ושבץ מוחי.

כמה זמן צריך לצום לפני מדידת טריגליצרידים?

משך הזמן שאתה צריך לצום לפני מדידת רמות הטריגליצרידים שלך תלוי בסוג הבדיקה שאתה לוקח. לבדיקת טריגליצרידים בצום יש לצום לפחות 8 שעות לפני הבדיקה. זה אומר שאסור לאכול או לשתות שום דבר מלבד מים במהלך הזמן הזה. אם אתה עובר בדיקת טריגליצרידים ללא צום, אין צורך לצום לפני הבדיקה.

ההשפעות של צום על טריגליצרידים

לצום יכול להיות השפעה חיובית על רמות הטריגליצרידים. מחקרים הראו שצום יכול להפחית את רמות הטריגליצרידים בעד 30%. הסיבה לכך היא שכאשר אתה צם, הגוף שלך משתמש בטריגליצרידים המאוחסנים בתאי השומן שלך לאנרגיה. צום יכול גם לסייע בהפחתת גורמי סיכון אחרים למחלות לב, כגון כולסטרול ולחץ דם.

טיפים להורדת טריגליצרידים

בנוסף לצום, ישנם שינויים אחרים באורח החיים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להוריד את רמות הטריגליצרידים שלך. אכילת תזונה בריאה דלת שומנים רוויים וטרנס, ועשירה בסיבים, יכולה לסייע בהפחתת הטריגליצרידים. פעילות גופנית סדירה יכולה גם לסייע בהורדת רמות הטריגליצרידים. לבסוף, הפסקת עישון והגבלת צריכת אלכוהול יכולים גם לסייע בהפחתת הטריגליצרידים.

השוואה מהירה

סוג בדיקה זמן צום
בדיקת טריגליצרידים בצום 8 שעות
בדיקת טריגליצרידים ללא צום אין צורך בצום

לסיכום, חשוב לדעת כמה זמן לצום לפני מדידת רמות הטריגליצרידים. לבדיקת טריגליצרידים בצום יש לצום לפחות 8 שעות לפני הבדיקה. לצום יכול להיות השפעה חיובית על רמות הטריגליצרידים, וביצוע שינויים באורח החיים כמו אכילת תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה יכולים גם הם לסייע בהפחתת הטריגליצרידים. למידע נוסף על טריגליצרידים וכיצד להוריד אותם, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן