דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני השינה כדאי להימנע ממסכים?

כמה זמן לפני השינה כדאי להימנע ממסכים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני השינה כדאי להימנע ממסכים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו זמן מסך?

זמן מסך הוא משך הזמן שאתה מבלה בהסתכלות על מסך דיגיטלי, כגון מחשב, טלפון, טאבלט או טלוויזיה. זה יכול לכלול גם זמן משחק במשחקי וידאו או שימוש במדיה חברתית. בעולם של היום, קשה להימנע ממסכים, שכן הם נמצאים בכל מקום. אבל יותר מדי זמן מסך יכול להשפיע לרעה על הבריאות שלך, במיוחד כשזה מגיע לשנת לילה טובה.

כיצד זמן מסך משפיע על השינה?

כשאתה מסתכל על מסך דיגיטלי, האור הכחול הנפלט ממנו יכול להפריע למחזור השינה והערות הטבעי של הגוף שלך. הסיבה לכך היא שאור כחול מדכא את ייצור המלטונין, הורמון שעוזר לווסת את מחזור השינה והערות שלך. כאשר רמות המלטונין שלך נמוכות, זה יכול להקשות על ההירדמות ולהישאר ישן.

כמה זמן לפני השינה כדאי להימנע ממסכים?

מומחים ממליצים להימנע ממסכים לפחות שעה לפני השינה. הסיבה לכך היא שהאור הכחול מהמסכים יכול להירגע עד שעה. אם אינך יכול להימנע ממסכים במשך שעה לפני השינה, נסה לעמעם את בהירות המסך ולהרכיב משקפיים חוסמי אור כחול. אם אתה מתקשה לישון, חשוב גם להגביל את זמן המסך שלך במהלך היום. נסה להגביל את זמן המסך לשעתיים או פחות ביום. זה יעזור למחזור השינה והערות הטבעי של הגוף שלך להישאר במסלול.

טיפים להגבלת זמן מסך לפני השינה

אם אתה מתקשה להגביל את זמן המסך שלך לפני השינה, הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל: • כבה את כל המסכים שעה לפני השינה. זה כולל את הטלפון, המחשב והטלוויזיה שלך.• קרא ספר או האזינו למוזיקה מרגיעה במקום להסתכל על המסך.• אם אתה חייב להשתמש במסך, עמעם את הבהירות והרכיב משקפיים חוסמי אור כחול.• אם אתה מתקשים לישון, נסה להגביל את זמן המסך שלך במהלך היום לשעתיים או פחות.• נסה ליצור שגרת שינה עקבית שאינה כרוכה במסכים.• אם אתה מתקשה לישון, שוחח עם הרופא שלך לגבי דרכים שפר את השינה שלך. הגבלת זמן המסך שלך לפני השינה יכולה לעזור לך לישון טוב יותר בלילה. חשוב לזכור שצורכי השינה של כל אחד הם שונים, ולכן חשוב למצוא את מה שמתאים לכם ביותר. אם אתה מתקשה לישון, שוחח עם הרופא שלך על דרכים לשפר את השינה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן