דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני האוכל צריך לקחת נקסיום?

כמה זמן לפני האוכל צריך לקחת נקסיום?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני האוכל צריך לקחת נקסיום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה נקסיום?

Nexium היא תרופה המשמשת לטיפול במחלת ריפלוקס גסטרו-וופגיאלי (GERD). זהו מעכב משאבת פרוטון (PPI) הפועל על ידי הפחתת כמות החומצה המיוצרת בקיבה. Nexium זמין גם בטפסים ללא מרשם וגם בטפסי מרשם.

מתי כדאי לקחת Nexium?

יש ליטול Nexium לפי הוראות הרופא שלך. זה נלקח בדרך כלל פעם ביום, בבוקר לפני האוכל. אם אתה לוקח את הטופס ללא מרשם של Nexium, עקוב אחר ההוראות שעל האריזה.

כמה זמן לפני האכילה כדאי ליטול נקסיום?

חשוב ליטול נקסיום לפחות שעה לפני האכילה. זה מאפשר לתרופה להיספג במערכת שלך לפני שהמזון נמצא בקיבה. אם אתה לוקח Nexium קרוב מדי לארוחה, ייתכן שהוא לא יהיה יעיל באותה מידה.

האם אתה יכול לקחת נקסיום עם אוכל?

כן, אתה יכול לקחת נקסיום עם אוכל. עם זאת, חשוב לציין כי נטילת נקסיום עם אוכל עשויה להפחית את יעילות התרופה. עדיף ליטול נקסיום שעה לפני האכילה.

מה עליך לעשות אם אתה מחמיץ מנת נקסיום?

אם אתה מתגעגע למנה של Nexium, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה בזמן הקבוע. אין ליטול שתי מנות בבת אחת.

האם יש תופעות לוואי של נטילת Nexium?

כן, יש כמה תופעות לוואי הקשורות לנטילת Nexium. תופעות הלוואי השכיחות כוללות כאבי ראש, שלשולים, בחילות וכאבי בטן. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

סיכום

Nexium היא תרופה המשמשת לטיפול במחלת ריפלוקס גסטרו-וופגיאלי (GERD). חשוב ליטול נקסיום לפחות שעה לפני האכילה על מנת שזה יהיה יעיל. אתה יכול לקחת Nexium עם אוכל, אבל זה עשוי להפחית את יעילות התרופה. אם אתה מתגעגע למנה של Nexium, קח אותה ברגע שאתה זוכר. ישנן כמה תופעות לוואי הקשורות לנטילת Nexium, אז פנה לרופא שלך אם אתה נתקל באחת מהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן