דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני בדיקה כדאי ליטול ריטלין?

כמה זמן לפני בדיקה כדאי ליטול ריטלין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני בדיקה כדאי ליטול ריטלין?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה ריטלין?

ריטלין היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעת קשב וריכוז (ADHD). זהו חומר ממריץ המסייע לאנשים עם ADHD להתמקד, לשים לב ולשלוט בהתנהגותם. ריטלין משמש גם לטיפול בנרקולפסיה, הפרעת שינה.

כמה זמן לפני בדיקה כדאי ליטול ריטלין?

חשוב ליטול ריטלין באותה שעה בכל יום. בדרך כלל, עדיף ליטול ריטלין 30 דקות לפני הבדיקה. זה ייתן לתרופה זמן להשפיע ויעזור לך להתמקד ולהתרכז במהלך הבדיקה.

תופעות לוואי אפשריות של ריטלין

ריטלין עלול לגרום לתופעות לוואי, כולל:

• עצבנות

• כאב ראש

• בחילה

• אובדן תיאבון

• נדודי שינה

• סחרחורת

אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

מה לעשות אם אתה מחמיץ מנת ריטלין

אם אתה מתגעגע למנה של ריטלין, קח אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה והמשך בלוח הזמנים הקבוע שלך במינונים. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על מנה שהוחמצה.

מתי לפנות לרופא

אם אתה נוטל ריטלין וזה לא עוזר לתסמינים שלך, פנה לרופא שלך. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת. חשוב גם ליצור קשר עם הרופא שלך אם אתה נתקל בתופעות לוואי כלשהן בזמן נטילת ריטלין. ייתכן שהרופא שלך יוכל להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת כדי להפחית את תופעות הלוואי.

סיכום

ריטלין היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעת קשב וריכוז (ADHD). חשוב ליטול ריטלין באותה שעה בכל יום, בדרך כלל 30 דקות לפני הבדיקה. ריטלין עלול לגרום לתופעות לוואי, כולל עצבנות, כאבי ראש, בחילות, אובדן תיאבון, נדודי שינה וסחרחורת. אם אתה מתגעגע למנה של ריטלין, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם אתה נוטל ריטלין וזה לא עוזר לתסמינים שלך, או אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן, פנה לרופא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן