דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן להיות בתחנת רכבת מהירה בסין לפני היציאה

כמה זמן להיות בתחנת רכבת מהירה בסין לפני היציאה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן להיות בתחנת רכבת מהירה בסין לפני היציאה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה לצפות בתחנת רכבת מהירה בסין

נסיעה ברכבת מהירה בסין היא דרך נוחה ונוחה להתנייד ברחבי המדינה. רכבות מהירות הן מהירות, יעילות ואמינות, והן מציעות דרך מצוינת לחקור את המדינה. אבל לפני שאתה יכול לעלות לרכבת, אתה צריך לדעת כמה זמן להיות בתחנה לפני היציאה.

תכנון הטיול שלך

בעת תכנון הטיול, חשוב לקחת בחשבון את הזמן שתצטרך להיות בתחנה לפני יציאת הרכבת. בדרך כלל, עליך לתכנן להגיע לפחות 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה ייתן לך מספיק זמן למצוא את הרציף שלך, לרכוש כרטיסים ולעלות לרכבת.

קניית כרטיסים

אם עדיין לא רכשת את הכרטיסים שלך, תצטרך לקנות אותם בתחנה. ניתן לקנות כרטיסים במשרד הכרטיסים או במכונות הכרטיסים. משרד הכרטיסים ממוקם לרוב בסמוך לכניסה לתחנה, ומכונות הכרטיסים נמצאות לרוב בסמוך לרציפים.

מציאת הפלטפורמה שלך

ברגע שיש לך את הכרטיסים שלך, תצטרך למצוא את הפלטפורמה שלך. הרציפים בדרך כלל מסומנים בצורה ברורה, ובדרך כלל יש שלטים המציינים מאיזה רציף הרכבת שלכם תצא. חשוב לציין שהפלטפורמות יכולות להיות צפופות למדי, ולכן עדיף להגיע מוקדם כדי לתת לעצמכם מספיק זמן למצוא את הפלטפורמה שלכם.

מה לעשות בתחנה

לאחר שהגעת לתחנה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי שההמתנה תהיה נוחה יותר. אתה יכול לחטוף חטיף או משקה מאחד מהספקים הרבים בתחנה, או שאתה יכול לחקור את החנויות והמסעדות. אתה יכול גם לנצל את ה-Wi-Fi החינמי כדי לבדוק את האימיילים שלך או להתעדכן בחדשות.

עולים לרכבת

כשיגיע הזמן לעלות לרכבת, תצטרך למצוא את המכונית שלך ואת המושב שלך. מספרי המכוניות והמושבים מודפסים בדרך כלל על הכרטיס שלך, והם גם מסומנים בדרך כלל על הרציף. לאחר שמצאת את המכונית והמושב שלך, תוכל לעלות לרכבת ולהתכונן למסע שלך.

סיכום

נסיעה ברכבת מהירה בסין היא דרך מצוינת להסתובב במדינה. אבל לפני שאתה יכול לעלות לרכבת, אתה צריך לדעת כמה זמן להיות בתחנה לפני היציאה. בדרך כלל, עליך לתכנן להגיע לפחות 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה ייתן לך מספיק זמן למצוא את הרציף שלך, לרכוש כרטיסים ולעלות לרכבת. לטיפים נוספים כיצד לתכנן את הטיול, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן