דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן להיות בשטח לפני טיסות פנים בתאילנד

כמה זמן להיות בשטח לפני טיסות פנים בתאילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן להיות בשטח לפני טיסות פנים בתאילנד

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של דרישות טיסות פנים בתאילנד

טיול מקומי בתאילנד הוא דרך מצוינת לחקור את המדינה ואת האטרקציות הרבות שבה. עם זאת, לפני שתוכלו לקחת טיסת פנים, ישנן דרישות מסוימות שחייבות לעמוד בהן. מאמר זה יספק סקירה כללית של הדרישות לטיסות פנים בתאילנד, כולל משך הזמן שעליכם להיות בשטח לפני הטיסה.

מהן הדרישות לטיסות פנים בתאילנד?

הדרישות לטיסות פנים בתאילנד הן פשוטות יחסית. כל הנוסעים חייבים להציג דרכון תקף וויזה בתוקף. בנוסף, על הנוסעים לספק הוכחה לבדיקת COVID-19 שלילית שנעשתה בתוך 72 שעות מהטיסה.

משך הזמן בשטח לפני הטיסה

אחת הדרישות החשובות ביותר לטיסות פנים בתאילנד היא משך הזמן שהנוסעים חייבים להיות בשדה לפני הטיסה. כל הנוסעים חייבים להיות בשדה לפחות 14 ימים לפני שהם יכולים לקחת טיסת פנים. המשמעות היא שנוסעים חייבים להיות בארץ לפחות 14 ימים לפני שהם יכולים לקחת טיסת פנים.

מהי מטרת משך הזמן בדרישת השטח?

מטרת משך הזמן בדרישה בשטח היא להבטיח שהנוסעים לא יידבקו ב-COVID-19. על ידי דרישת הנוסעים להיות במדינה לפחות 14 ימים לפני שהם יכולים לקחת טיסת פנים, הממשלה מסוגלת להפחית את הסיכון של נוסעים להפיץ את הנגיף.

השוואה מהירה

דְרִישָׁה פרטים
דרכון בתוקף כל הנוסעים חייבים להציג דרכון בתוקף.
ויזה בתוקף כל הנוסעים חייבים להציג ויזה תקפה.
בדיקת COVID-19 שלילית כל הנוסעים חייבים לספק הוכחה לבדיקת COVID-19 שלילית שנעשתה בתוך 72 שעות מהטיסה.
משך הזמן בשטח כל הנוסעים חייבים להיות בשדה לפחות 14 ימים לפני שהם יכולים לקחת טיסת פנים.

סיכום

לטיסות פנים בתאילנד יש דרישות מסוימות שיש לעמוד בהן לפני שנוסעים יכולים לקחת טיסה. דרישות אלו כוללות דרכון תקף, ויזה תקפה והוכחה לבדיקת COVID-19 שלילית שנלקחה תוך 72 שעות מהטיסה. בנוסף, כל הנוסעים חייבים להיות בשדה לפחות 14 ימים לפני שהם יכולים לקחת טיסת פנים. על ידי עמידה בדרישות אלו, הנוסעים יכולים להבטיח שהם מסוגלים לקחת בבטחה ובחוק טיסת פנים בתאילנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן