דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן כדאי לחכות לפני הנקה לאחר שתיית יין?

כמה זמן כדאי לחכות לפני הנקה לאחר שתיית יין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לחכות לפני הנקה לאחר שתיית יין?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

האם אפשר להניק אחרי שתיית יין?

זה לא סוד שאלכוהול והנקה לא מתערבבים. אבל מה אם שתית כוס יין ואת רוצה להניק את התינוק שלך? האם זה בטוח? כמה זמן כדאי לחכות לפני הנקה לאחר שתיית יין? התשובה אינה פשוטה. כמות האלכוהול שעוברת בחלב האם שלך תלויה בכמות שאת שותה, כמה מהר את שותה וכמה זמן את מחכה לפני ההנקה.

אלכוהול והנקה

אלכוהול יכול לעבור דרך חלב האם לתינוקך. כמות האלכוהול שעוברת בחלב האם שלך תלויה בכמה את שותה, כמה מהר את שותה וכמה זמן את מחכה לפני ההנקה. כשאתה שותה אלכוהול, הוא חודר למחזור הדם שלך ובסופו של דבר עובר דרך חלב האם שלך. כמות האלכוהול בחלב האם שלך היא בדרך כלל הגבוהה ביותר 30-60 דקות לאחר השתייה.

כמה זמן כדאי לחכות לפני הנקה לאחר שתיית יין?

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה להמתין לפחות שעתיים לאחר שתיית אלכוהול לפני ההנקה. הסיבה לכך היא שכמות האלכוהול בחלב האם שלך היא הגבוהה ביותר 30-60 דקות לאחר השתייה. אם יש לך יותר ממשקה אחד, עליך להמתין זמן רב יותר לפני ההנקה. ה-AAP ממליצה להמתין לפחות שעתיים לאחר שתיית יותר ממשקה אחד לפני ההנקה.

טיפים להנקה לאחר שתיית יין

אם את בוחרת לשתות אלכוהול בזמן הנקה, יש כמה טיפים שתוכל לעקוב אחריהם כדי להפחית את כמות האלכוהול שעוברת דרך חלב האם לתינוקך:- שתה לאט.- שתה משקה אחד או שניים בלבד.- המתן שעתיים לפחות. לאחר שתייה לפני הנקה.- שקול לשאוב ולזרוק חלב אם לאחר השתייה.

סיכום

שתיית אלכוהול והנקה לא מתערבבים. אם את בוחרת לשתות אלכוהול בזמן הנקה, חשוב להמתין לפחות שעתיים לאחר השתייה לפני ההנקה. כדאי גם לשתות לאט ולהגביל את עצמך למשקה אחד או שניים. למידע נוסף, אתה יכול לבקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן