דף הבית » כמה זמן לפני » חיסונים בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

חיסונים בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

השאירו פרטים ונחזור מיד:

חיסונים בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אילו חיסונים אתה צריך לתאילנד?

כאשר מתכננים טיול לתאילנד, חשוב לקחת בחשבון את החיסונים שתצטרכו כדי להישאר בריאים ובטוחים. חיסונים הם חלק חשוב בכל תוכנית טיול, ותאילנד אינה יוצאת דופן. בהתאם לסוג הפעילויות שאתה מתכנן לעשות ולמשך השהות שלך, ייתכן שיהיה עליך לקבל חיסונים מסוימים לפני הנסיעה. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לכל הנוסעים לתאילנד להתחסן נגד הפטיטיס A ו טִיפוס הַבֶּטֶן. שני החיסונים הללו מומלצים לכל הנוסעים לתאילנד, ללא קשר למשך השהות או הפעילויות המתוכננות. ה-CDC ממליץ גם לנוסעים לתאילנד להתחסן נגד הפטיטיס B, כלבת ודלקת מוח יפנית. חיסונים אלו מומלצים למטיילים המתכננים לשהות בתאילנד לפרק זמן ממושך או שמתכננים לעסוק בפעילויות שמעמידות אותם בסיכון לחשיפה למחלות אלו.

היכן ניתן להתחסן לתאילנד?

אם אתם מתכננים טיול לתאילנד, כדאי לבקר במרפאת בריאות טיולים או לרופא לפחות ארבעה עד שישה שבועות לפני הטיול. במרפאה או במשרד הרופא, תוכל לקבל את החיסונים הדרושים לתאילנד. הרופא או מרפאת בריאות הנסיעות שלך יוכלו לספק לך את החיסונים הדרושים ולספק לך מידע על כל אמצעי זהירות בריאותיים אחרים שאתה צריך לנקוט בזמן נוסעים. הם גם יוכלו לספק לך מידע על כל חיסונים אחרים שאתה עשוי להזדקק לו, בהתאם לתוכניות הנסיעה שלך.

מה עוד כדאי לדעת על חיסונים בתאילנד?

בנוסף לחיסונים המומלצים על ידי ה-CDC, ישנם אמצעי זהירות בריאותיים נוספים שעליך לנקוט בעת נסיעה לתאילנד. אלו כוללים:

הישאר מעודכן לגבי חיסונים שגרתיים

חשוב לוודא שאתם מעודכנים בכל החיסונים השגרתיים לפני שאתם נוסעים לתאילנד. זה כולל חיסונים נגד חצבת, חזרת, אדמת, דיפתריה, טטנוס ושעלת.

הקפידו על היגיינה טובה

חשוב להקפיד על היגיינה טובה בזמן טיול בתאילנד. זה כולל שטיפת ידיים לעתים קרובות במים וסבון, הימנעות ממגע עם בעלי חיים והימנעות ממגע עם אנשים חולים.

הגן על עצמך מפני יתושים

יתושים בתאילנד יכולים לשאת מחלות כמו קדחת דנגי, צ'יקונגוניה ונגיף זיקה. כדי להגן על עצמך מפני יתושים, עליך ללבוש חולצות עם שרוולים ארוכים ומכנסיים ארוכים, להשתמש בחומר דוחה חרקים ולהישאר באזורים ממוזגים או מסוננים היטב.

הישארו לחות

חשוב לשמור על לחות בזמן טיול בתאילנד. הקפידו על שתיית מים מרובה והימנעו משתיית מי ברז.

שאלות ותשובות

ש: האם אני צריך ויזה כדי לנסוע לתאילנד?

ת: כן, תצטרך ויזה כדי לנסוע לתאילנד. אתה יכול להגיש בקשה לויזה באינטרנט או בשגרירות תאילנד או קונסוליה.

ש: האם זה בטוח לאכול אוכל רחוב בתאילנד?

ת: כן, זה בדרך כלל בטוח לאכול אוכל רחוב בתאילנד. יחד עם זאת, חשוב להקפיד על בישול יסודי של המזון ולהימנע מאכילת מזון ששוכב זמן רב.

ש: האם זה בטוח לשתות את מי הברז בתאילנד?

ת: לא, זה לא בטוח לשתות את מי הברז בתאילנד. עדיף לשתות מים בבקבוק או מים רתוחים.

ש: האם יש סיכון למלריה בתאילנד?

ת: כן, קיים סיכון למלריה בחלקים מסוימים של תאילנד. חשוב לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על עצמך מפני עקיצות יתושים, כמו שימוש בחומר דוחה חרקים ולבישת חולצות ארוכות שרוולים ומכנסיים ארוכים.

סיכום

חיסונים הם חלק חשוב בכל תוכנית טיול. לפני הנסיעה לתאילנד, חשוב לוודא שאתה מעודכן בכל החיסונים השגרתיים ולקבל את החיסונים המומלצים על ידי ה-CDC. חשוב גם להקפיד על היגיינה טובה, להגן על עצמך מפני יתושים ולהישאר לחות בזמן טיול בתאילנד. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן