דף הבית » כמה זמן לפני » המוסלמי הראשון: סקירה מהירה

המוסלמי הראשון: סקירה מהירה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

המוסלמי הראשון: סקירה מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבוא למוסלמי הראשון

המוסלמי הראשון הוא דמות חשובה בהיסטוריה האסלאמית. המונח "מוסלמי" מתייחס לאדם העוקב אחר תורת האמונה האסלאמית. על פי ההערכות, המוסלמי הראשון היה הנביא מוחמד, שנולד בשנת 570 לספירה בעיר מכה, במה שהיא כיום ערב הסעודית. מאמינים כי מוחמד קיבל גילויים מאללה, השם האסלאמי עבור אלוהים, שקובצו מאוחר יותר לתוך הקוראן, הספר הקדוש לאיסלאם. כמו כן, מאמינים כי מוחמד היה מייסד האמונה האסלאמית והמוסלמי הראשון.

ציר הזמן של המוסלמי הראשון

ציר הזמן של המוסלמי הראשון מתחיל עם לידתו של מוחמד בשנת 570 לספירה. מאמינים שהוא קיבל את ההתגלות הראשונה שלו מאללה בגיל 40, בשנת 610 לספירה. לאחר מכן הוא החל להטיף את המסר שלו לאנשי מכה, ועד מהרה זכה לעוקבים. בשנת 622 לספירה, מוחמד וחסידיו נאלצו לברוח ממכה עקב רדיפה. אירוע זה, המכונה ההיג'רה, מסמן את תחילתו של לוח השנה האסלאמי. מוחמד וחסידיו התיישבו בסופו של דבר בעיר מדינה, שם הקים את המדינה האסלאמית הראשונה. מוחמד המשיך לקבל גילויים מאללה עד מותו בשנת 632 לספירה. לאחר מותו, חסידיו אספו את הגילויים לקוראן, הספר הקדוש לאיסלאם.

השוואה מהירה

מִקרֶה שָׁנָה
לידתו של מוחמד 570 לספירה
התגלות ראשונה 610 לספירה
היג'רה 622 לספירה
מותו של מוחמד 632 לספירה

סיכום

המוסלמי הראשון הוא דמות חשובה בהיסטוריה האסלאמית. מאמינים כי מוחמד היה המוסלמי הראשון, ומאמינים כי קיבל גילויים מאללה אשר קובצו מאוחר יותר לתוך הקוראן, הספר הקדוש לאיסלאם. מאמינים כי מוחמד גם היה מייסד האמונה האסלאמית.

שאלות ותשובות

מי היה המוסלמי הראשון?

על פי ההערכות, המוסלמי הראשון היה הנביא מוחמד, שנולד בשנת 570 לספירה בעיר מכה, מה שהיא כיום ערב הסעודית.

מתי קיבל מוחמד את ההתגלות הראשונה שלו?

מאמינים כי מוחמד קיבל את ההתגלות הראשונה שלו מאללה בגיל 40, בשנת 610 לספירה.

מהי ההיג'רה?

ההיג'רה היא האירוע בשנת 622 לספירה כאשר מוחמד וחסידיו נאלצו לברוח ממכה עקב רדיפה. אירוע זה מציין את תחילתו של לוח השנה האסלאמי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן