דף הבית » כמה זמן לפני » אריאנה גרנדה ופיט דוידסון: כמה זמן הם היו ביחד לפני האירוסין?

אריאנה גרנדה ופיט דוידסון: כמה זמן הם היו ביחד לפני האירוסין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

אריאנה גרנדה ופיט דוידסון: כמה זמן הם היו ביחד לפני האירוסין?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אריאנה גרנדה ופיט דוידסון: ציר זמן של מערכת היחסים שלהם

אריאנה גרנדה ופיט דוידסון זעזעו את העולם כשהכריזו על אירוסיהם לאחר מספר שבועות בלבד של היכרויות. בני הזוג נראו יחד בשבועות שקדמו להכרזה, אך זו עדיין הייתה הפתעה עבור רבים. אז כמה זמן היו אריאנה ופיט ביחד לפני שהתארסו? הזוג נפגש לראשונה במרץ 2018 כאשר אריאנה הנחתה את סאטרדיי נייט לייב. הם נראו מפלרטטים בתוכנית, ודווח שהם החליפו מספרים. לאחר מכן, השניים נראו יחד במספר הזדמנויות, מה שעורר שמועות שהם יוצאים. במאי 2018, הזוג עשה את ההופעה הפומבית הראשונה שלהם יחד ב- Met Gala 2018. הם נראו צועדים יחד על השטיח האדום, והם אפילו צולמו כשהם חולקים נשיקה. זה היה האישור הראשון לכך שהשניים נמצאים במערכת יחסים. ביוני 2018, הזוג הפך את מערכת היחסים שלהם לאינסטגרם לרשמי כאשר פרסמו תמונה שלהם יחד. לאחר מכן הגיעה סדרה של פוסטים של אריאנה וגם של פיט, המאשרת שהם אכן בזוגיות. ביולי 2018, בני הזוג הפכו את מערכת היחסים שלהם לרשמית עוד יותר כשהם עשו קעקועים תואמים. שניהם עשו קעקועים של עננים על האצבעות, והם אפילו עשו קעקועים תואמים של המילה "נולד מחדש" על האגודלים. באוגוסט 2018, בני הזוג הפכו את מערכת היחסים שלהם לפומבית עוד יותר כשהכריזו על אירוסיהם. הם היו ביחד רק כמה שבועות לפני שהחליטו לעשות את הצעד ולהתארס.

אירוסין קצר מועד של הזוג

עם זאת, האירוסים של אריאנה ופיט היו קצרי מועד. באוקטובר 2018, בני הזוג הודיעו שהם נפרדו וביטלו את אירוסיהם. הם היו ביחד רק כמה חודשים לפני שהחליטו לשים קץ לעניינים. עם זאת, בני הזוג נשארו ביחסים טובים מאז פרידתם. שניהם דיברו בחיבה זה על זה בראיונות, והם אפילו נראו יחד במספר הזדמנויות.

מה גרם לפיצול?

הסיבה המדויקת לפירוד של בני הזוג אינה ידועה, אך היו שמועות רבות על מה שגרם לכך. חלקם שיערו שהפרש הגילאים של בני הזוג היה גורם, שכן אריאנה בת 25 ופיט בן 24. אחרים שיערו כי לוחות הזמנים העמוסים של בני הזוג היו גורם, שכן גם לאריאנה וגם לפיט יש קריירות תובעניות.

מה הלאה עבור הזוג לשעבר?

למרות הפיצול ביניהם, אריאנה ופיט נשארים ביחסים טובים. שניהם דיברו בחיבה זה על זה בראיונות, והם אפילו נראו יחד במספר הזדמנויות. לגבי ההמשך עבור הזוג לשעבר, רק הזמן יגיד. גם לאריאנה וגם לפיט יש קריירה מצליחה, ולשניהם יש עתיד מזהיר לפניהם. לא משנה מה צופן להם העתיד, דבר אחד בטוח: תמיד יהיה להם מקום מיוחד זה בלב של זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן