דף הבית » כמה זמן להגיע » נמל התעופה זקינתוס: כמה זמן להגיע?

נמל התעופה זקינתוס: כמה זמן להגיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

נמל התעופה זקינתוס: כמה זמן להגיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה לצפות כשתגיעו לנמל התעופה של זקינתוס

נמל התעופה זקינתוס הוא שדה התעופה הראשי המשרת את האי היווני זקינתוס. ממוקם בדרום האי, שדה התעופה הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. בין אם אתם מתכננים חופשה או נסיעת עסקים, חשוב לדעת למה לצפות כשתגיעו לשדה התעופה של זקינתוס.

זמן נסיעה לשדה התעופה של זקינתוס

זמן הנסיעה לשדה התעופה של זקינתוס יהיה תלוי בנקודת ההתחלה שלך. אם אתם נוסעים מאתונה, הנסיעה תיקח כשעתיים וחצי ברכב. אם אתם נוסעים מחלקים אחרים של יוון, הנסיעה תימשך זמן רב יותר. לדוגמה, אם אתה נוסע מסלוניקי, הנסיעה תארך כארבע וחצי שעות.

למה לצפות כשתגיעו

כשתגיעו לנמל התעופה של זקינתוס, יקבלו את פניכם צוות ידידותי אשר יוכל לעזור לכם בכל שאלה שיש לכם. שדה התעופה מצויד היטב במגוון שירותים, לרבות בית קפה, בר וחנות פטורה ממכס. ישנן גם מספר חברות השכרת רכב הממוקמות בשדה התעופה, כך שתוכל לשכור רכב בקלות לשהייתך. לאחר שאספת את המזוודות שלך, תוכל לעשות את דרכך למקום הלינה שלך. ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות, כולל אוטובוסים ומוניות. לחילופין, תוכלו לשכור רכב מאחת מחברות השכרת הרכב הממוקמות בשדה התעופה.

להפיק את המרב מהטיול שלך לזקינתוס

זקינתוס הוא אי יפהפה עם הרבה מה לראות ולעשות. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה עמוסה באקשן, יש משהו לכולם. אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה, תוכלו לבלות את ימיכם בחקר החופים המדהימים של האי. ישנם מספר חופים לבחירה, כולל חוף Navagio, שהוא אחד החופים הפופולריים ביותר באי. אם אתם מחפשים הרפתקה עמוסת אקשן, תוכלו לחקור את הנופים המדהימים של האי. ישנם מספר מסלולי הליכה לבחירה, כמו גם מגוון פעילויות ספורט מים. לא משנה איזה סוג של חופשה אתם מחפשים, זקינתוס היא היעד המושלם. כדי להפיק את המרב מהטיול שלך, למה שלא תצפה בכמה סרטונים בזקינתוס כדי לקבל מושג למה לצפות?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן