דף הבית » כמה זמן להגיע » כמה זמן לוקח לגבר להגיע לזקפה נוספת לאחר שפיכה?

כמה זמן לוקח לגבר להגיע לזקפה נוספת לאחר שפיכה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לגבר להגיע לזקפה נוספת לאחר שפיכה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי שפיכה?

שפיכה היא שחרור זרע ממערכת הרבייה הגברית. זה מלווה בדרך כלל באורגזמה, שהיא שיא ההנאה המינית. במהלך השפיכה, הזרע מונע מהפין אל הנרתיק או חלקי גוף אחרים. הזרע מכיל זרע שיכול להפרות ביצית אם היא באה במגע עם אחת.

כמה זמן לוקח לגבר להגיע לזקפה נוספת לאחר שפיכה?

משך הזמן שלוקח לגבר להשיג זקפה נוספת לאחר שפיכה משתנה מאדם לאדם. בדרך כלל, זה לוקח בין כמה דקות לכמה שעות עד שגבר יתעורר שוב. גורמים כמו גיל, בריאות ורמות מתח יכולים כולם להשפיע על המהירות שבה גבר יכול לחזור לעורר.

גיל

הגיל הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בקביעת כמה זמן לוקח לגבר להשיג זקפה נוספת לאחר שפיכה. בדרך כלל, גברים צעירים יכולים לחזור לעורר הרבה יותר מהר מאשר גברים מבוגרים. הסיבה לכך היא שגברים צעירים יותר נוטים לרמות גבוהות יותר של טסטוסטרון, שהוא ההורמון האחראי לעוררות מינית.

בְּרִיאוּת

בריאותו של גבר יכולה גם להשפיע על משך הזמן שלוקח לו להתעורר שוב לאחר שפיכה. גברים שנמצאים בבריאות גופנית טובה נוטים לרמות גבוהות יותר של טסטוסטרון, מה שיכול לעזור להם להתעורר מהר יותר. בנוסף, גברים שנמצאים בבריאות נפשית טובה נוטים לשלוט טוב יותר על הגירוי שלהם ויכולים לעורר מהר יותר.

רמות לחץ

רמות הלחץ יכולות גם להשפיע על כמה מהר גבר יכול לחזור לעורר לאחר שפיכה. גברים שנמצאים במתח רב נוטים לסבול מרמות נמוכות יותר של טסטוסטרון, מה שעלול להקשות עליהם להתגרות. בנוסף, מתח יכול לגרום לגבר להיות מוסח ופחות ממוקד בפעילויות מיניות, מה שעלול לעכב עוד יותר את הגירוי שלו.

סיכום

משך הזמן שלוקח לגבר להשיג זקפה נוספת לאחר שפיכה משתנה מאדם לאדם. בדרך כלל, זה לוקח בין כמה דקות לכמה שעות עד שגבר יתעורר שוב. גורמים כמו גיל, בריאות ורמות מתח יכולים כולם להשפיע על המהירות שבה גבר יכול לחזור לעורר. חשוב לזכור שכולם שונים ושזה נורמלי שלוקח קצת זמן עד שגבר יתעורר שוב לאחר שפיכה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן