דף הבית » כמה זמן להגיע » אפליקציה שמראה לך כמה זמן ייקח לך ללכת ללכת למקום כלשהו

אפליקציה שמראה לך כמה זמן ייקח לך ללכת ללכת למקום כלשהו

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. אפליקציה שמראה לך כמה זמן ייקח לך ללכת ללכת למקום כלשהו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי אפליקציה שמראה לך כמה זמן ייקח לך ללכת ללכת לאנשהו?

הליכה היא דרך מצוינת להתנייד ולהישאר פעיל, אבל זה יכול להיות קשה לדעת כמה זמן ייקח לך להגיע ליעד שלך. למרבה המזל, ישנה כעת אפליקציה שיכולה לעזור לכם לתכנן את מסלול ההליכה ולהעריך כמה זמן ייקח לכם להגיע ליעד. האפליקציה נקראת "זמן הליכה" והיא משתמשת ב-GPS של הטלפון שלך כדי לעקוב אחר המסלול שלך ולחשב את הזמן שייקח לך להגיע ליעד. זה גם לוקח בחשבון גורמים כמו שטח, גובה ותנועה, כך שאתה יכול להיות בטוח שהערכת הזמן מדויקת.

איך עובד זמן הליכה?

Walk Time קל לשימוש. כל שעליכם לעשות הוא להזין את נקודת ההתחלה והיעד שלכם, והאפליקציה תחשב את הזמן שייקח לכם להגיע לשם. אתה יכול גם להתאים אישית את המסלול כדי להימנע מאזורים מסוימים או לקחת מסלול נופי יותר. לאפליקציה יש גם כמה תכונות אחרות שהופכות אותה לשימושית עוד יותר. לדוגמה, אתה יכול להגדיר טיימר שיזכיר לך מתי אתה צריך לצאת כדי להגיע ליעד שלך בזמן. אתה יכול גם לשמור את המסלולים המועדפים עליך ולשתף אותם עם חברים.

יתרונות השימוש בזמן הליכה

שימוש בזמן הליכה יכול לעזור לך לחסוך זמן ואנרגיה. אם תדעו כמה זמן ייקח לכם להגיע ליעד, תוכלו לתכנן את היום בצורה יעילה יותר ולהימנע מללכת לאיבוד או באיחור. האפליקציה גם עוזרת לך להישאר פעיל בכך שהיא מעודדת אותך ללכת ברגל במקום לנסוע ברכב או בתחבורה ציבורית. זה גם יכול לעזור לך לחקור אזורים חדשים ולגלות מקומות חדשים לבקר בהם.

השוואה מהירה

תכונה זמן הליכה
הערכת זמן כן
מסלול להתאמה אישית כן
שָׁעוֹן עֶצֶר כן
שמור מסלולים כן
שתף מסלולים כן

Walk Time הוא כלי נהדר לכל מי שרוצה לחסוך זמן ולהישאר פעיל. זה קל לשימוש ויכול לעזור לך לתכנן את היום שלך בצורה יעילה יותר. אז אם אתה מחפש אפליקציה שיכולה לעזור לך להגיע ליעד שלך מהר יותר וקל יותר, אז Walk Time היא הבחירה המושלמת. למידע נוסף על Walk Time, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן