דף הבית » כמה זמן בתנור » שניצל אפוי – מתכון טעים וקל

שניצל אפוי – מתכון טעים וקל

השאירו פרטים ונחזור מיד:

שניצל אפוי – מתכון טעים וקל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה שניצל?

שניצל הוא מאכל פופולרי במדינות רבות, אך הוא פופולרי במיוחד בישראל. זהו קציצה דקה של בשר, בדרך כלל עוף או עגל, שלחם ומטוגן. זה מוגש בדרך כלל עם תוספת של תפוחי אדמה או ירקות. שניצל הוא דרך מצוינת ליהנות מארוחה מהירה וטעימה.

מתכון שניצל אפוי

המתכון הזה לשניצל אפוי קל להכנה וטעמו נהדר. זוהי אלטרנטיבה בריאה יותר לשניצל המטוגן המסורתי, והוא בטוח יהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך.

רכיבים:

– 4 חזה עוף ללא עצמות – 2 ביצים – 1 כוס פירורי לחם – 2 כפות שמן זית – מלח ופלפל לפי הטעם

הוראות:

1. מחממים את התנור ל-375°F (190°C).2. מניחים את חזה העוף בכלי רדוד ומתבלים במלח ופלפל.3. בקערה נפרדת טורפים את הביצים.4. טובלים את חזה העוף בתערובת הביצים, ואז מצפים בפירורי הלחם.5. מניחים את חזה העוף על תבנית מרופדת בנייר אפייה.6. מזלפים את שמן הזית על חזה העוף ואופים 25 דקות.7. מגישים לצד תפוחי אדמה או ירקות.

טיפים וגיוונים:

– לקבלת שניצל פריך יותר אפשר להוסיף לפירורי הלחם כמה כפות גבינת פרמזן מגוררת.- אפשר גם חזיר או הודו במקום עוף. לשניצל חריף יותר מוסיפים לפירורי הלחם מעט פלפל קאיין או פפריקה.- אם אין לך פירורי לחם, אתה יכול להשתמש בקרקרים מרוסקים או קורנפלקס מרוסקים.- לגרסה ללא גלוטן, השתמש בפירורי לחם ללא גלוטן או בקרקרים ללא גלוטן מרוסקים.שניצל אפוי הוא דרך מצוינת ליהנות מארוחה מהירה וטעימה. זוהי אלטרנטיבה בריאה יותר לשניצל המטוגן המסורתי, והוא בטוח יהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך להכין שניצל טעים, בדוק את הסרטון הזה לקבלת מדריך שלב אחר שלב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן