דף הבית » כמה זמן בתנור » עוף שלם בתנור – מתכון טעים וקל

עוף שלם בתנור – מתכון טעים וקל

השאירו פרטים ונחזור מיד:

עוף שלם בתנור – מתכון טעים וקל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוף שלם בתנור – מתכון טעים וקל

בישול עוף שלם בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה וקלה. זוהי דרך מצוינת להאכיל משפחה וניתן לעשות זאת במגוון דרכים. בין אם אתם מחפשים עוף צלוי פשוט או משהו מורכב יותר, יש דרך להכין אותו בתנור.

הכנת העוף

השלב הראשון בהכנת עוף שלם בתנור הוא הכנת העוף. מתחילים בשטיפת העוף מבפנים ומבחוץ במים קרים. הקפד להסיר כל גיבולים או חלקים אחרים שעלולים להיות בתוך החלל. מייבשים את העוף בנייר סופג ומתבלים במלח ופלפל.

בישול העוף

לאחר הכנת העוף, הגיע הזמן לבשל אותו. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. מניחים את העוף בתבנית צלייה ומוסיפים כמה כפות חמאה או שמן. משפשפים את החמאה או השמן על העוף כדי לעזור לו להשחים. מכניסים את תבנית הצלייה לתנור ומבשלים כשעה וחצי, או עד שהטמפרטורה הפנימית של העוף מגיעה ל-165 מעלות פרנהייט. לאחר שהעוף מבושל, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח 10 דקות לפני הגילוף. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל העוף ולהפוך אותו לרך ועסיסי יותר.

מגישים את העוף

לאחר שהעוף מבושל ומנוח, הגיע הזמן להגיש אותו. מחלקים את העוף לחתיכות ומגישים עם הצדדים האהובים עליכם. תפוחי אדמה צלויים, ירקות מאודים וסלט הם כולם מלווים נהדרים לעוף שלם. עוף שלם בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה וקלה. זוהי דרך מצוינת להאכיל משפחה וניתן לעשות זאת במגוון דרכים. בכמה צעדים פשוטים תוכלו להכין ארוחה טעימה תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן