דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן פרגית צריכה להיות בתנור?

כמה זמן פרגית צריכה להיות בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן פרגית צריכה להיות בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה Pullet?

פרגית היא נקבה עוף צעירה שבדרך כלל בגילאים 4 עד 6 חודשים. הוא קטן יותר מעוף בגודל מלא ויש לו בשר עדין יותר. לעתים קרובות משתמשים בפולטים במתכונים הדורשים טעם עדין יותר מאשר עוף בגודל מלא.

הכנת הפרגית לבישול

לפני שמבשלים פרגית, כדאי להכין אותה לתנור. התחל על ידי שטיפת הפרגית במים קרים ויבש אותה במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הפרגית במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אחרים לפרגית לתוספת טעם.

בישול הפרגית בתנור

לאחר הכנת הפרגית, ניתן להכניס אותה לתנור. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. מניחים את הפרגית בתבנית צלייה ומכסים אותה בנייר אלומיניום. צולים את הפרגית כשעה ו-15 דקות. הקפידו לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הפרגית בעזרת מדחום לבשר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165 מעלות פרנהייט.

הגשת הפרגית

לאחר שהפרגית התבשלה, הניחו לה לנוח 10 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתייצב ולבשר להיות רך יותר. הגישו את הפרגית עם התוספות האהובות עליכם ותהנו!

דעה אישית

בישול פרגית בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה עדינה וטעימה. חשוב לוודא שהפרגית מבושלת לטמפרטורה המתאימה כדי להבטיח שהיא בטוחה לאכילה. עם מעט הכנה וזמן בישול נכון, תוכלו ליהנות מארוחה טעימה עם פרגית. לטיפים וטריקים נוספים על בישול פרגית, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן