דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פחזניות?

פחזניות הן סוג של מאפה העשוי מבצק שממולא בקרם, רפרפת או ריבה. בדרך כלל הם נאפים בתנור עד שהם מזהיבים ופריכים. פחזניות הן חטיף או קינוח פופולרי במדינות רבות, כולל צרפת, איטליה וארצות הברית.

איך אופים פחזניות

אפיית פחזניות היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, מחממים את התנור לטמפרטורה הרצויה. לאחר מכן, מרדדים את בצק העלים וחותכים אותו לעיגולים. מניחים את העיגולים על תבנית מרופדת בנייר אפייה. ממלאים כל עיגול במלית הרצויה ומקפלים את שולי הבצק על המלית. לבסוף, מברישים את החלק העליון של הפחזניות בשטיפת ביצים ואופים במשך 15-20 דקות, או עד להזהבה ופריכה.

טיפים לנשיפות מושלמות

כדי להבטיח פחזניות מושלמות בכל פעם, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו להשתמש בחומרים קרים בהכנת בצק העלים. זה יעזור למנוע מהבצק להיות דביק מדי. שנית, הקפידו להשתמש בסכין חדה בעת חיתוך הבצק לעיגולים. זה יעזור להבטיח שהקצוות של הפחזניות יהיו אחידים ואחידים. לבסוף, הקפידו להבריש את החלק העליון של הפחזניות בשטיפת ביצים לפני האפייה. זה יעזור לפחזניות להיות זהובות ופריכות.

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה?

לאחר שהפחזניות נאפו, הן אמורות להישאר בתנור למשך 5-10 דקות נוספות. זה יעזור לפחזניות להפוך לפריכות וזהובות במיוחד. לאחר זמן האפייה הנוסף, יש להוציא את הפחזניות מהתנור ולאפשר להן להתקרר לפני ההגשה.

הגשת פחזניות

ניתן להגיש פחזניות כחטיף או קינוח. ניתן להגיש אותם רגילים או בתוספת אבקת סוכר, רוטב שוקולד או פירות טריים. ניתן למלא פחזניות גם במרכיבים מלוחים כמו גבינה, ירקות או בשרים. לא משנה איך הן מוגשות, פחזניות בטוח יהיו להיט! למידע נוסף על אפיית פחזניות, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בויקיפדיה . עם כמה טיפים וטריקים פשוטים, תוכלו לאפות פחזניות מושלמות בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן