דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן מבשלים דגים בתנור?

כמה זמן מבשלים דגים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן מבשלים דגים בתנור?

בישול דגים בתנור

בישול דגים בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה במינימום מאמץ. דגים הם חלבון רזה ועמוס בויטמינים ומינרלים חיוניים, מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לכל דיאטה. אבל כמה זמן מבשלים דגים בתנור? התשובה תלויה בסוג הדג, בגודל הפילה ובטמפרטורת הבישול.

סוגי דגים

סוג הדג שאתה מבשל יקבע כמה זמן צריך לבשל אותו בתנור. לדוגמה, יש לבשל דגים לבנים כמו בקלה, דלעת והליבוט במשך כ-10-15 דקות בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס. יש לבשל סלמון, פורל ודגים שומניים אחרים במשך כ-15-20 דקות בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס.

גודל הפילה

גודל הפילה ישפיע גם על זמן הבישול. בישול פילה עבה יותר ייקח יותר זמן לבישול מאשר דק יותר. פילה בעובי 1 אינץ' יש לבשל כ-10-15 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. יש לבשל פילה בעובי של 2 ס"מ במשך כ-15-20 דקות ב-350 מעלות פרנהייט.

טמפרטורת בישול

טמפרטורת הבישול משפיעה גם על זמן הבישול. טמפרטורת בישול גבוהה יותר תגרום לזמן בישול קצר יותר, בעוד שטמפרטורת בישול נמוכה יותר תגרום לזמן בישול ארוך יותר. לדוגמה, יש לבשל פילה בעובי 1 אינץ' במשך כ-10-15 דקות ב-350°F. אם טמפרטורת הבישול מוגברת ל-400°F, יש להפחית את זמן הבישול ל-8-10 דקות.

בודקים את מידת העשייה

הדרך הטובה ביותר לבדוק את מידת העשייה היא להשתמש במדחום. הטמפרטורה הפנימית של הדג צריכה להיות 145 מעלות צלזיוס. אם הטמפרטורה הפנימית נמוכה מ-145 מעלות צלזיוס, יש לבשל את הדג עוד כמה דקות.

בישול דגים בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה במינימום מאמץ. סוג הדג, גודל הפילה וטמפרטורת הבישול ישפיעו על זמן הבישול. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, השתמש במדחום כדי לבדוק את מידת העשייה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן