דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן לשים תפוח אדמה בתנור

כמה זמן לשים תפוח אדמה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לשים תפוח אדמה בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפיית תפוח אדמה בתנור

אפיית תפוח אדמה בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הרב-תכליתי הזה. תפוחי אדמה הם מקור מצוין לפחמימות, סיבים וויטמינים, וניתן לבשל אותם במגוון דרכים. אפיית תפוח אדמה בתנור היא אחת השיטות הקלות ביותר, וניתן לעשות אותה בכמה שלבים פשוטים.

רכיבים

המרכיבים שתצטרכו כדי לאפות תפוח אדמה בתנור הם פשוטים: תפוח אדמה אחד לאדם, שמן זית, מלח וכל תבלינים נוספים שתרצו להוסיף.

הכנה

לפני שתתחיל לאפות, תצטרך להכין את תפוחי האדמה. התחל בשטיפת תפוחי האדמה במים קרים. לאחר מכן, השתמשו במזלג כדי לנעוץ מספר חורים בתפוח האדמה. זה יעזור לתפוח האדמה להתבשל בצורה אחידה ולמנוע ממנו להתפוצץ בתנור.

בישול

לאחר הכנת תפוחי האדמה, הגיע הזמן לבשל אותם. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. מניחים את תפוחי האדמה על תבנית עם נייר אפייה ומברישים אותם בשמן זית. מפזרים מלח וכל תבלינים נוספים שתרצו להוסיף. אופים במשך 45 דקות, או עד שתפוחי האדמה רכים כאשר מחוררים אותם במזלג.

מָנָה

לאחר שתפוחי האדמה מסיימים לאפייה, מוציאים אותם מהתנור ונותנים להם להתקרר כמה דקות. הגישו עם התוספות האהובות עליכם, כגון חמאה, שמנת חמוצה, גבינה, בייקון או עירית. תהנה!

כמה זמן לשים תפוח אדמה בתנור

אפיית תפוח אדמה בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הרב-תכליתי הזה. משך הזמן שלוקח לאפות תפוח אדמה בתנור יהיה תלוי בגודל תפוח האדמה ובטמפרטורת התנור. בדרך כלל, תפוח אדמה בגודל בינוני ייקח בערך 45 דקות לאפייה בתנור שחומם מראש ל-375 מעלות פרנהייט. אם אתם אופים מספר תפוחי אדמה בו זמנית, ייתכן שתצטרכו להאריך את זמן האפייה. תפוחי אדמה בגדלים שונים עשויים להתבשל בקצבים שונים, לכן עדיף לבדוק אותם מדי פעם כדי לוודא שהם מבושלים. אם רוצים לזרז את תהליך האפייה, אפשר לחמם את תפוחי האדמה במיקרוגל כמה דקות לפני שמעבירים אותם לתנור. זה יקצר את זמן האפייה בכמחצית. עם זאת, מיקרוגל של תפוחי האדמה לא ייתן לך את אותו קליפה פריכה שאפייה בתנור. אפשר גם לאפות תפוחי אדמה בסיר איטי. שיטה זו תארך מספר שעות, אך היא תפיק תפוח אדמה רך וטעים. כדי לאפות תפוחי אדמה בסיר איטי, הניחו את תפוחי האדמה בתנור האיטי והוסיפו מספיק מים לכיסוים. מבשלים על נמוך במשך 8-10 שעות, או עד שתפוחי האדמה רכים. לא משנה באיזו שיטה תבחרו, אפיית תפוח אדמה בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הרב-תכליתי הזה. למידע נוסף על אפיית תפוחי אדמה בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן